MP3 Afspiller i SPV??
Fra : Prestij

Dato : 18-12-02 21:53

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det.
Jeg har fået et par høretelefoner + div.

Men hvordan er det man ligger MP3 filer i telefonen og afspiller dem??

Please hjælp mig.

På forhånd tak

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 18-12-02 22:03

"Prestij" <prestij@ishoejby.dk> wrote in message
> Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det.
> Jeg har fået et par høretelefoner + div.
>
> Men hvordan er det man ligger MP3 filer i telefonen og afspiller dem??

Du skal første Synkronisere 'fonen (ActiveSync på din PC), tryk derefter på
Explore-knappen i ActivSync. Åben My Smrtphone -> Storage Card. Dine MP3
filer kan nu kopieres til dit MMC/SD kort ved at brug windows' copy/paste
funktion. I forvejen er der ikke ret meget plads tilbage da kortet er lager
for Oranges bundlet software og det er kun et 8MB kort...Måske er der nok
til en enkel lav-kval. MP3 fil, ikke mere. Jeg købte et 64MB SD-kort dagen
efter jeg fik SPV'en, koster 400 spir eller deromkring.

Nu skal du starte Windows Media Player; den søger automatisk efter
musik/video filer på MMC-kortet.

--
Chris
: )

Fra : Prestij

Dato : 18-12-02 22:33

Mange tak for hjælpen

Hvilken bitrate skal man holde sig til...hvis de skal afspilles uden hakker
i lyden??

På forhånd tak

Fra : Prestij

Dato : 18-12-02 22:53

En anden ting er skulle den ikke meget gerne fortsætte hvor den slap fra
hvis man modtager et opkald midt i musikken??

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 18-12-02 22:58

> Mange tak for hjælpen
>
> Hvilken bitrate skal man holde sig til...hvis de skal afspilles uden
hakker
> i lyden??

Jeg bruger MP3 filer helt op til 196 kbps uden at lyden hakker men, kun hvis
jeg ikke bruger de andre ting på 'fonen - men de fleste af mine MP3 filer er
på 128 kbps og de spiller fint uanset hvad.

Hvis du bruger WinXP vil jeg anbefale at du d/l'er denne pakke til Windows
Media:
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/bonuspack.asp

Så kan du lave alle MP3'erne om til wma format inden du kopierer dem til
SPV'en. De resulterende filer er lidt mindre end MP3 og kvaliteten er ok....

--
Chris
: )