Vind en helt ny guitar
Fra : Finn Byrgesen

Dato : 06-03-01 10:22

www.underholdningsnettet.dk kan man netop nu vinde en splinterny Samick
westernguitar..

Men da man vist ikke må bruge gruppen her til at oplyse om sådan noget, er
der måske nogen, der vil fortælle
mig, hvilken gruppe, man må bruge til det.

På forhånd tak.

mvh

Finn B-

Fra : nikolaj borg

Dato : 06-03-01 10:39

"Finn Byrgesen" <byrgesen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Men da man vist ikke må bruge gruppen her til at oplyse om sådan noget, er
> der måske nogen, der vil fortælle
> mig, hvilken gruppe, man må bruge til det.

Jeps, dk.opslag er nok ikke helt forkert.

/Nikolaj

Fra : Hauge

Dato : 06-03-01 10:56

Hejsa

"Finn Byrgesen" <byrgesen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Men da man vist ikke må bruge gruppen her til at oplyse om sådan noget, er
> der måske nogen, der vil fortælle
> mig, hvilken gruppe, man må bruge til det.

Ja det var jo en alternativ måde at få en reklame 'lovligt' i denne gruppe,
men det er jo ikke første gang at i gør det, og garanteret heller ikke den
sidste.

Tag en tur på www.usenet.dk og læs og lær.

Mvh Hauge

Fra : VanDango

Dato : 06-03-01 15:48

Iøvrigt er en Samick en lorteguitar!

:)

Fra : Erik Graversen

Dato : 06-03-01 15:58

Fra : John Thomsen

Dato : 13-03-01 14:06

>Gu' er det så Men tingene skulle jo også gerne stemme overens )

Vær nu lidt søde ved dem, måske er det deres eneste måde at komme af
med den på, og lad os så håbe de ikke har importeret flere end den
ene....... ! )

Iøvrigt burde de nok anklages for falsk varebetegnelse, for den kaldes
en Western, men er da så helt klart og utvetydigt en Eastern....

Venligst
John

Fra : nikolaj borg

Dato : 07-03-01 22:00

"Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det var jo en alternativ måde at få en reklame 'lovligt' i denne
gruppe,
> men det er jo ikke første gang at i gør det, og garanteret heller ikke den
> sidste.

Det lykkedes ham faktisk til sidst at finde den rigtige gruppe at poste i -
efter at have postet i dk.marked.kommerciel.engros,
dk.kultur.musik.produktion, dk.marked.privat.musik, dk.kultur.musik,
dk.fritid.hus-og-have (!), dk.marked.privat i nævnte rækkefølge. Efter at
have postet i den rigtige gruppe postede han desuden i dk.marked.kommerciel
og dk.marked.kommerciel.edb (og undskyldte sidstnævnte).

Jeg har bedt Stofa om at rose ham for hans ihærdige forsøg på at gøre
reklame for sin hjemmeside. Den må virkelig have behov for flere
besøgende...

/Nikolaj