En Udfordring til alle jer i denne NG....
Fra : Casper T. Eriksen

Dato : 18-12-02 15:20

Jeg har fået Medal of Honor Spearhead Expansion. men jeg kan ikke
indstallere skidtet fordi min gamle version af Medal of Honor ikke er Up to
date. Fint nok .. så skal der da bare opdateres, Nitte ! gæt igen .. så nemt
skulle det ikke være. Jeg har smidt embalagen væk så jeg aner ikke hvad det
er for en version jeg ligger inde med og auto updateren siger at den ikke
kunne finde UK/US version nogen steder.

Hvor ser jeg hvad det er for en version jeg har inde i spillet ?

Casper.

Fra : danni plougmann

Dato : 18-12-02 16:50

prøv at installere den tyske patch til spillet
jeg havde lign problemmer den gang jeg skulle ha installeret addon pakken
spearehad.
det hjalp med det samme
sært at det var en tysk version alt står jo stadig på engelsk

/danni plougmann

Fra : Jackie

Dato : 18-12-02 17:25

Hey Casper

Du kan opdatere med den tyske version, men dette kan endvidere omgås ved
følgende linjer i reg.databasen:

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Medal of Honor Allied
Assault\1.1.12.200]

Hvis du laver en tekstfil, med endelsen *.reg, og kører denne, vil
opdateringen køre uden problemer...

Er et velkendt problem som er blevet diskuteret en del på nettet...

Jackie

Fra : Casper T. Eriksen

Dato : 18-12-02 20:33

Ja jeg kan ikke sige andet end jeg er DYBT imponeret ! ... Mange tak for
hjælpen !!
Det var fanme for kewl !

Casper