T3 og BB II
Fra : Kostas

Dato : 18-12-02 10:07

Til de få der endnu ikke har set de helt nye trailere - så kan de altså ses
her:

Terminator III:
http://www.apple.com/trailers/wb/t3/

Bad Boys II
http://www.apple.com/trailers/columbia/badboys2/

mvh

Kostas - der glæder sig som et lille barn - ihvertfald til T3

Fra : Martin Helbo

Dato : 18-12-02 12:00

"Kostas" <email@@supertips.dk> skrev i en meddelelse
> Til de få der endnu ikke har set de helt nye trailere - så kan de altså
ses
> her:
>
> Terminator III:
> http://www.apple.com/trailers/wb/t3/

LOL: "She'll be back!"

Fra : J.O.H

Dato : 18-12-02 13:14

"Martin Helbo" <helbo@NOSPAMthedude.dk> wrote in message

> LOL: "She'll be back!"

Uff, der mangler en James Cameron. Det ses!!

Fra : J.O.H

Dato : 18-12-02 13:14

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 19-12-02 01:20

"J.O.H" <johaarup@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Uff, der mangler en James Cameron. Det ses!!

Jeg synes det ser fantastisk lovende ud ; Large scale action og sci-fi for
alle pengene + den sidste replik i traileren

For min skyld kan alle andre film godt rende og hoppe næste år ; T3 bli'r
grunden til at gå i biografen.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-12-02 00:38

Martin Helbo escribió / skrev

> LOL: "She'll be back!"

Ja, det er lige præcis den sætning der sætter mit håb lidt i vejret, da
de anoncerede den kvindelige terminator som "Terminatrix", droppede jeg
fuldstændig min interesse for den film. men "she'll be back", det må da
betegnes som en absolut genial lille detalje, og måske er der flere af
den slags guldkorn!

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

--
www.intercambiodvd.com

Fra : Taba

Dato : 18-12-02 12:39

> Kostas - der glæder sig som et lille barn - ihvertfald til T3

Me 2, men den ser ud til at have "alt for mget action" (hvis man kan sige
det om terminatoe) i fht. til 1'eren og 2'eren. Men det kan godt være at
det kun er i traileren det er sådan.

//Taba - som også glæder sig som et lille barn til T3

Fra : Per Kristensen

Dato : 18-12-02 13:28

"Taba" <famtaba@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Me 2, men den ser ud til at have "alt for mget action" (hvis man kan sige
> det om terminatoe) i fht. til 1'eren og 2'eren. Men det kan godt være at
> det kun er i traileren det er sådan.

Ja jeg frygter også det bliver all action & no story.

Fra : Per Kristensen

Dato : 18-12-02 13:28

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 18-12-02 16:23

"Kostas" <email@@supertips.dk> skrev i en meddelelse
> Til de få der endnu ikke har set de helt nye trailere - så kan de altså
> [...]

Lidt skuffende. Men det er svært at vurdere ud fra en trailer.

Hvis de bare baserer det på en ny superduper chick-terminator, så bliver det
en fæl skuffelse.

Fra : Erik

Dato : 18-12-02 16:35

"Kostas" <email@@supertips.dk> skrev i en meddelelse
> Til de få der endnu ikke har set de helt nye trailere - så kan de altså ses
> her:

Hvordan gemmer man dem på harddisken?

--
Erik

Fra : Taba

Dato : 18-12-02 18:31

> Hvordan gemmer man dem på harddisken?

BB2 kan downlaodes direkte som en .zip fil, men T3 skal "fanges" med et
capture program der kan klare streaming...
har desværre ikke kendskab til et

//Taba

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-02 01:00

Jeg håber i så høj en grad at T3 bliver god, men jeg samtidig meget
bange for at den bliver pænt elendig. T1 var rigtig god, T2 var
volsomt god. Hvordan skal T3 nogensinde kunne måle sig med det. Men
jeg vil selvfølgelig gå i biffen og fårbentlig finde ud af at jeg har
taget fejl!

Mvh
Miles

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-12-02 02:00

Kostas <email@@supertips.dk> skrev:

> Til de få der endnu ikke har set de helt nye trailere - så kan de
> altså ses her:
>
> Terminator III:
> http://www.apple.com/trailers/wb/t3/

Meget fed trailer, men det var traileren til Alien3 også.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Per

Dato : 19-12-02 08:43

> [...]
>
> mvh
>
> Kostas - der glæder sig som et lille barn - ihvertfald til T3

T3 ser altså lidt plat ud. Jeg tror altså Robert Patrick var bedre som
Terminator.

Fra : Nick

Dato : 19-12-02 15:25

> [...]
>
> mvh
>
> Kostas - der glæder sig som et lille barn - ihvertfald til T3

Jeg glæder mig også til T3 - bare ærgeligt at Edward Furlong ikke er en
super hot 13-årig dreng mere :b

Nick

<><><><><><><> The Worlds Uncensored News Source <><><><><><><><>

Fra : Per...

Dato : 20-12-02 10:29

In article <Xns92E867305BBF5emailsupertipsdk@212.54.64.135>, Kostas
<email@@supertips.dk> says...
> Til de få der endnu ikke har set de helt nye trailere - så kan de altså ses
> her:
>
> Terminator III:
> http://www.apple.com/trailers/wb/t3/

Suuuuuuk, den ser lam ud - mere "nå vi skrev lige manuskriptet mens vi
var på toilettet, men det er også ligegyldig bare vi har en halvnøgen
babe og springer en masse i luften"