En masse "Nurture" kattemad til ingen peng~
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 18-12-02 18:10

Hej alle,

til de interesserede kan jeg sige at Poppi på Frederikssundsvej har
tilbud på ovenstående mærke.

Der var, såvidt jeg husker, både normal og light. Der er 8 kg. til 200
kr. Poserne på dem var åbenbart gået i stykker, så de har ompakket
dem, og kan så sælge dem til den nuværende pris istedet.

Jeg synes jeg kunne skimte 6-8 poser á 8 kg. på hans hylde.

Så, er du storforbruger af kattemad, ku' det måske være en ide

Jacob

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-12-02 18:14

Jacob Saaby Nielsen wrote:
> Hej alle,
>
> til de interesserede kan jeg sige at Poppi på Frederikssundsvej har
> tilbud på ovenstående mærke.

øhhhh hvilken by???
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Camilla Baird

Dato : 18-12-02 18:18

On 18/12/2002 18:13, in article
m02M9.6206$Hl6.523707@news010.worldonline.dk, "Sabina Hertzum"
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

> øhhhh hvilken by???
> --
> Knus Sabina
>
> www.MandeZonen.dk
> Danmarks førende mandeportal.

Jakob bor, så vidt jeg ved, i Kbh
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-12-02 18:21

Camilla Baird wrote:

> Jakob bor, så vidt jeg ved, i Kbh

*G* det vidste jeg nu godt... det var mere for lige at pointere at ikke alle
ved hvor alle bor ;)

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 18-12-02 18:22

On Wed, 18 Dec 2002 18:20:44 +0100, "Sabina Hertzum"
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

>*G* det vidste jeg nu godt... det var mere for lige at pointere at ikke alle
>ved hvor alle bor ;)

Hehe, det er jo så Kbh. NV - Postnummer 2400 ! ))

Jeg tænker jo bare at der kun er en Frederikssundsvej, sorry

Jacob

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-12-02 18:32

Jacob Saaby Nielsen wrote:

> Hehe, det er jo så Kbh. NV - Postnummer 2400 ! ))
>
> Jeg tænker jo bare at der kun er en Frederikssundsvej, sorry

takker*GG* personligt aner jeg nu ikke hvor frederikssundsvej ligger.... men
det er da rart at vide ;)

Fra : Leyna

Dato : 19-12-02 05:20

On Wed, 18 Dec 2002 18:32:14 +0100, "Sabina Hertzum"
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

>takker*GG* personligt aner jeg nu ikke hvor frederikssundsvej ligger.... men
>det er da rart at vide ;)

Frederikssundsvej er også helt utrolig lang, men er du Københavner, så
kører busserne 5 og 350S dér hvor omtalte dyrehandel ligger.
(Jeg går da ud fra at de stadig kører der, selvom jeg forlod København
i Juli måned, og ikke har været der siden. *SUK* Savner København)
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 18-12-02 20:44

"Jacob Saaby Nielsen" <dont@think.so> skrev...
> Jeg tænker jo bare at der kun er en Frederikssundsvej, sorry

Det tror jeg såmænd også kun der er, men den er edderdytme lang - går hele
vejen til Frederikssund! (og altså gennem alle byerne på vejen...)

Mvh. Camilla