MS Windows
briani 27239
Printerdriver til Canon LBP-4 Lite ?
Fra : Peter Ursin

Dato : 18-12-02 18:30

Hej,
er der nogen der ligge inde med ovenstående? Evt. bare et link ?
Til WinME eller XP

mvh
Peter

Fra : Michael Nielsen

Dato : 18-12-02 20:13

Canon's hjemmeside vel sagtens....LOL

Fra : Aksel

Dato : 17-12-02 20:22

"Michael Nielsen" <**michael@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Canon's hjemmeside vel sagtens....LOL.
når du ikke har set efter behøver du ikke at hovere, det er dig der er til
grin i dette tilfælde

> "Peter Ursin" <zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> skrev i en meddelelse

Canon supporterer ikke ældre printere, LBP 465 kan heller ikke anvendes til
XP, var nødt til at købe en ny, det blev ikke en Canon.
Nogle typer kan køre med en Win 2000 driver.

Hilsen Aksel

Fra : JanTheMan

Dato : 19-12-02 12:37

"Peter Ursin" <zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote in message
> Hej,
> er der nogen der ligge inde med ovenstående? Evt. bare et link ?
> Til WinME eller XP

Har du prøvet selv at vælge en driver (printer) i stedet for at lade windows
finde en for dig?
Du ved når windows finder ny hardware og gør klar til installation af
driver. Så vælg "vælg selv printer" eller hvad det nu er det hedder. Det
lykkedes for mig med en gammel Olivetti.

Mvh Jan

Fra : Peter Ursin

Dato : 19-12-02 20:02

"JanTheMan" <jpeace73@hotmail.comSPAM> wrote in message

> [...]
> driver. Så vælg "vælg selv printer" eller hvad det nu er det hedder. Det
> lykkedes for mig med en gammel Olivetti.

Tilsyneladende er der en driver på Windows cd'en under XP, men det er som om
den ikke virker.
Den skriver ikke ordentlig ud, og jeg bliver ved med at få fejlen "20 siden
fuld". Det fik jeg ikke under ME, så derfor ville jeg prøve en anden driver.
Evt. nogle der ved om LBP-4 Lite kan bruges som en anden printer ?

mvh
Peter