MS Windows
briani 27239
Internet Explorer 6.
Fra : Vega

Dato : 18-12-02 14:56

Hej.

Jeg har et problem med min explorer. Jeg kan lige pludselig ikke åbne
vedhæftede filer mere. Er der et sted hvor jeg kan rette dette?

Mvh. Lars.

Fra : Madsen

Dato : 18-12-02 15:32

Vega skrev:

> Jeg har et problem med min explorer. Jeg kan lige pludselig ikke åbne
> vedhæftede filer mere. Er der et sted hvor jeg kan rette dette?

Vedhæftede filer i Internet Explorer? Mener du ikke Outlook Express?
Prøv at se her: <news:3dff5848$0$88611$bc7fd3c@news.sonofon.dk>
Indlægget stammer fra gruppen:
<news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express> som omhandler
Outlook Express. Der findes også en gruppe til Internet Explorer. Den
hedder <news:dk.edb.internet.software.browser>

Madsen.

Fra : ha

Dato : 18-12-02 15:45

> vedhæftede filer mere. Er der et sted hvor jeg kan rette dette?

Funktioner, indstillinger, fanebladet sikkerhed. Fjern flueben i
tillad ikke o.s.v.

mvh
ha

..