MS Windows
briani 27239
Ghost 2003 & Windows 2000 logon problem !!~
Fra : Lars

Dato : 18-12-02 14:59

Har forsøgt at installere en ghost (2003) backup som jeg har lavet via
et Jazz drev & derefter overført til CD-R

Jeg kan sagtens indlæse mit image igen, både W98 (C:) og W2000 (D:)
kan startes igen .....

MEN når jeg så skal logge på W2000 siger den efter et kort øjeblik
"gemmer indstillinger" hvorefter at jeg igen ender i opstarts
billedet.

Jeg har ledt en del i gruppen, nogen har forslået at lave backupen som
en partion af gangen og installere partionerne enkeltvis

Det har jeg så forsøgt (bare uden succes / med samme resultat)

Håber at der er nogen der har en god ide

P.S. Grunden til at jeg forsøger at udføre ovenstående er at min
"gamle" 10 GB er begyndt at få dårlige clusters (heldigvis kun under
W98 - dette problem har jeg løst, idet jeg godt kan slette /
reinstallere W98 partionen på den gamle HD)

Jeg har også forsøgt at reinstallere med -fdsp og -ntchkdsk
parametrene som option til Ghost

Sidst men ikke mindst har jeg forsøgt FIXMBR tricket som Power Quest
mener skulle kunne løse ovenstående prob.

På forhånd tak for eventuel hjælp

Lars

P.S. Sidst men ikke mindst startede jeg på at lave et nyt image af min
HD med det tyske program Driveimager / Drive star
Det kom dog desværre til at fylde så meget at jeg ikke havde Jazz
nedier nok.................... (selv om jeg havde valgt at komprimere
imaget) så efter ca 10 timer gik den ned.