MS Windows
briani 27239
HP 4050N printer smider forbindelsen til n~
Fra : Carsten Skourup

Dato : 18-12-02 08:51

Hejsa...

Jeg har et netværk bestående af ca. 30 Windows 95 maskiner som alle har
tilsluttet en HP 4050N netværksprinter. Når jeg logger mig på maskiner,
virker den fint, men så når maskinen har stået et stykke tid så hopper
printeren offline. Internet og netværket virker stadig fint, det er kun
printeren der står af. Der kan godt ha været andre der har brugt maskinen i
mellemtiden.
Jeg har prøvet forskellige ting for at få printeren online igen, men uden
held. Maskiner skal genstartes for at printeren kommer online igen eller
hva´?

Jeg har hørt at det måske kunne være fordi at en bruger uden adgang til
printeren har været logget ind i mellemtiden og prøvet at benytte printeren,
men den teori har jeg ikke fået prøvet endnu...

Hvad kan mit problem skyldes?

--
Carsten

Fra : Wass Up

Dato : 18-12-02 18:27

"Carsten Skourup" <cskourup@odont.au.dk> wrote in message
> [...]
printeren,
> men den teori har jeg ikke fået prøvet endnu...

Opdater netkortet i printeren. Hent download manager fra hp hjemme side

Fra : Carsten Skourup

Dato : 19-12-02 12:38

"Wass Up" <Satanc@softhome.net> wrote in message

> "Carsten Skourup" <cskourup@odont.au.dk> wrote in message

> printeren,

> Opdater netkortet i printeren. Hent download manager fra hp hjemme side

Netkortet var fuld opdateret i printeren vha. manager fra HPs hjemmeside.
Det var det før jeg skrev, så jeg har ikke gjort noget.

Andre gode forslag?

--
Carsten