Testikkelmangel
Fra : Poul Christensen As ~

Dato : 06-03-01 08:44

Hei igjen.

Lurte på hva det heter det hormonpreparatet som kan brukes ved
testikkelmangel? Gis dette i form av piller eller sprøyter? Her i Norge er
det ikke tillatt, så derfor må jeg til dere gode naboer for å søke råd. Har
en colliedreng på 6 mnd, som er et prakteksemplar av rasen men....... Jeg
har ikke tenkt å bruke han i avl, men til utstilling.
Mvh. Brit Tove

Fra : x Vuf x

Dato : 06-03-01 18:24

Tue, 6 Mar 2001 08:44:03 +0100, Poul Christensen As Avd Murer wrote:

>Lurte på hva det heter det hormonpreparatet som kan brukes ved
>testikkelmangel? Gis dette i form av piller eller sprøyter? Her i Norge er
>det ikke tillatt, så derfor må jeg til dere gode naboer for å søke råd.

Så vidt mig bekendt, er det heller ikke lovligt i DK!
Vil du udstille, må du anskaffe dig en anden hund!
Kan du ikke få opdrætteren til at tage hunden tilbage?
Du skal da ha' en del af pengene tilbage ellers!
Eller en ny til halv pris.

--
Mvh Sonja sonpet@***mixeren.com fjern de 3 ***
http://www.sonpet.mixeren.com/