åbning af link i tabel
Fra : Patrick Nielsen

Dato : 18-12-02 19:47

hej...

Jeg har et problem. Jeg vil have at når man trykker på et link i
menu'en, at den så åbner en side eller et stykke tekst i den
midterste tabel.

www.nielsenmand.dk

Skal have oprettet nogle sider med nogle priser, referancer osv.
hvordan skal de være kodet? og hvordan henter jeg dem ud i
tabelen hvor der i øjeblikket står Velkommen til Nielsenmand.dk

På forhånd tak.

Patrick Nielsen - Patrick@nielsenmand.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 18-12-02 20:11

Patrick Nielsen wrote:
> Skal have oprettet nogle sider med nogle priser, referancer osv.
> hvordan skal de være kodet? og hvordan henter jeg dem ud i
> tabelen hvor der i øjeblikket står Velkommen til Nielsenmand.dk

Hvis jeg har forstået dig rigtigt så
Enten kan du vel lave en kopi således at den loader en ny side ved tryk på
Linket.
Alternativt smid dine priser med mere i en Iframe i den tabel hvor der står
Velkommen.

ps ikke for at være flabet, men er du helt sikker på at du har ballast nok
til at designe sider for andre.
Sorry kunne ikke dy mig.
GOD JUL

--

jopa
www.johns-web.dk

Fra : Patrick Nielsen

Dato : 18-12-02 21:23

Jeg tager det stille og roligt, og tager det her som endnu en ting hvor jeg
skal lære.. Jeg ligger ikke skjul på noget som helst, når jeg snakker med
kunder, og de første par sider har jeg lavet næsten gratis, for at lære..!
Alt hvad jeg ved, har jeg læst eller selvlært, og jeg har kun programmeret i
3 måneder... Så er en anelse nybegynder... Bare rolig... ik noget jeg skal
leve af..

God jul..
Patrick