Hjemmeside til denne gruppe...
Fra : R. Ilsøe

Dato : 06-03-01 08:38

Hej alle.

Der er blevet klaget lidt over OT indlæg og indlæg, der omhandler gåture
rundt om i landet. Derfor vil jeg gerne påtage mig ansvaret for en
hjemmeside, hvor der kan blive postet opslag om gåture og div. andre
arrangementer, for at afhjælpe problemet bare lidt.

Jeg havde forestillet mig lidt i stil med en forside (selvfølgelig) med en
presnentation af gruppen og links til:

Skribenter (hvor dem der gerne vil lægge en presnetation af sig selv kad
det)
Fælles sider
Regional sider
Links/Adresser (Der vil indeholde links/Adresser til bla. hvor man kan købe
gode bøger, gode hundformilinger, hundepensioner, dyrlæger, dyrehandlere
osv.)

Nogen andre ideer og hvad siger i til det?

R. Ilsøe

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 06-03-01 09:51

R. Ilsøe <gimze@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ls0p6.110$uh7.34645107@news.mobilixnet.dk...

> [...]
> osv.)
>
> Nogen andre ideer og hvad siger i til det?

<> drøngod ide ... vil gå i gang med at lave en præsentation af mig og mine
vovser samt sende opl om træningsweekend i Ribe med hundepsykolog Per Q.
kristensen så begge dele kan ryge ind på siden hvis og når en sådan kommer
op at stå
MVH
Anne-Marie

Fra : R. Ilsøe

Dato : 06-03-01 11:00

> [...]
> kristensen så begge dele kan ryge ind på siden hvis og når en sådan kommer

Jeg går igang med at lave siden når mine kære unger er blevet puttet til
middag. Jeg har jo barsel pt., så jeg har meget tid til at få smidt sådan en
side op. Træning med hundene bliver der heller ikke så meget af pga.
bækkenløsning, så tid har jeg masser af!

Dem, der vil på siden, kan maile mig lidt om dem selv på:

mailto:gimze@ofir.dk?subject=skribenter

og så kan i selvfølgelig allerede nu overdynge mig med arrangementer på:

mailto:gimze@ofir.dk?subject=Arrangementer

Husk lige at skriv hvor henne i landet arrangementet er. Jeg vil evt. prøve
at få en ordning med DKK og de forskellige regioner og afdelinger der inde,
om at få tilsendt en arrangements-kalender så vi også kan få dem med.

R. Ilsøe

Fra : R. Ilsøe

Dato : 06-03-01 13:25

Vil i ta' et kik på siden og sige, hvad i synes om det oplæg jeg har lagt
ud. Jeg vil helst holde mig til den simple, overskuelige stil. Adressen er:

http://www.dejligst.dk/

R. Ilsøe

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 06-03-01 14:33

R. Ilsøe <gimze@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:dF4p6.118$lk1.62420132@news.mobilixnet.dk...
> Vil i ta' et kik på siden og sige, hvad i synes om det oplæg jeg har lagt
> ud. Jeg vil helst holde mig til den simple, overskuelige stil. Adressen
> [...]

Smukt arbejde.... godt skrevet .. du er en knop ... tak for initiativet ...
prøv evt. at lave et link til underskriftlisten mod fyrværkeri ... den er
vistnok ved at dø helt!!

Skal nok love i løbet af en af de nærmeste dage at sende noget til siden.

Hvordan går det med husets nye familiemedlem??

MVH Anne-Marie

Fra : John

Dato : 11-03-01 18:36

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> prøv evt. at lave et link til underskriftlisten mod fyrværkeri ... den er
> vistnok ved at dø helt!!

Hej Anne-Marie.

Ja, det ser sgutte ud til at der er møj
spræl i den liste.

Men det ville jo hjælpe ret kraftigt hvis alle
der var indehaver af en side i denne NG, samt
gennemgangsbesøgende, ville ligge et link
ud til listen, så budskabet kunne nå længere
ud i nettets afkroge.

Jeg har observeret flere der har en side
omkring hunde i denne NG, og somhar givet
deres støtte, men som endnu ikke har lagt et link
dertil. Dette i sig selv virker møøøøøøøøøøøj
mærkværdigt...........:oo.

Sådanne en liste skaber desværre ikke sig
selv, og den vil givet vis dø hen
hvis ikke der komme et netværk op der kan
starte en "kædereaktion" af links til siden.

Det er da givet at jeg overvejer at flytte
den væk fra forsiden og længere
ned i sidehirakiet eller tage den helt ned
hvis ikke der snart kommer en mere reel
opbakning i form af tilmeldte, og returlinks.

Forsat god Søndag til dig og resten af Ng´en.

Og ang. siden som R. Ilsøe har fået op
og spinne, så ligger jeg
et link ind til den senere i aften .

Hygge og nethilsen
Jhn og x-labsen.
www.basses-hundeguide.dk
www.basses-hundeguide.dk/liste/liste.html

Fra : Sofie Hansen

Dato : 11-03-01 21:17

Hej John.

Jeg ville gerne støtte kampen i mod fyrværkeri - men jeg har ikke lyst til
at min adresse ligger offentligt tilgængeligt på nettet - jeg kan forestille
mig at andre har det lige så.

Mvh.
Sofie

Fra : M@rk

Dato : 12-03-01 07:33

Sun, 11 Mar 2001 20:17:22 GMT, berigede "Sofie Hansen"
<softlips_sugarbaby@yahoo.com> dk.fritid.dyr.hund med:

>Jeg ville gerne støtte kampen i mod fyrværkeri - men jeg har ikke lyst til
>at min adresse ligger offentligt tilgængeligt på nettet - jeg kan forestille
>mig at andre har det lige så.

Yeps

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : R. Ilsøe

Dato : 11-03-01 21:42

> Hej Anne-Marie.
>
> Ja, det ser sgutte ud til at der er møj
> spræl i den liste.

Ja, meget god ide at lave link til den side også. Desværre har jeg ikke haft
tid til hunde-siden de seneste dage... Der er temmeligt meget at se til med
2 hunde, 2 børn, gravid i 8. mdr., afhentning af en kat på Amager (3 timer i
tog hver vej) og så ovenikøbet fødselsdag i dag hvor vi har været invarderet
af gæster hele dagen. Jeg håber jeg får tid til at opdatere siden i næste
uge. Hvis i vil sende en mail med links til gimze@ofir.dk?subject=links så
sørger jeg for at smide dem på siden snart. Husk lige en beskrivelse af
siderne... Alle, -også private hjemmesider modtages og sættes på med
kys-hånd. Jo mere jo bedre!

Rinnie Ilsøe

Fra : Doggy

Dato : 06-03-01 19:26

R. Ilsøe skrev i meddelelsen ...
> [...]
>
>R. Ilsøe
>
>Det er et rigtigt godt oplæg du har lavet.På den måde bliver gruppen mere
levende og spændende og enhver kan orientere sig i de emner og arrangementer
der har deres interesse.
Godt initiativ.

Hilsen
Merete

Fra : Stine

Dato : 06-03-01 20:48

FLOT ARBEJDE - jeg gratulerer )
- men hvad med at ligge links til andre gode hundesider ??
F.eks til Dog-inn, Hundeguiden, Basse's hundeguide, forskellige
træningssteder m.m.

Jeg glæder mig til den kommer i gang og har lagt den under "foretrukne"
Stine

Fra : Zirfelt

Dato : 07-03-01 01:26

Det er meget flot at du vil ligge alle de kræfter i at lave et så flot
stykke arbejde.
Hvis nu du på et tidspunkt vælger at der også skal links til hundesaloner,
vil jeg da meget gerne på.
Hilsen Irene.
www.zirfelt.dk

Fra : R. Ilsøe

Dato : 07-03-01 08:02

> Hvis nu du på et tidspunkt vælger at der også skal links til hundesaloner,
> vil jeg da meget gerne på.
> Hilsen Irene.
> www.zirfelt.dk

Ja, det var da en ret god ide. Jeg prøver lige at lave en side, hvor man kan
indskrive links.

R. Ilsøe

Fra : M@rk

Dato : 06-03-01 12:39

Tue, 6 Mar 2001 08:37:57 +0100, berigede "R. Ilsøe" <gimze@ofir.dk>
dk.fritid.dyr.hund med:

>Nogen andre ideer og hvad siger i til det?

Kanon initiavtiv - men jeg bliver desværre nok ikke at finde, i mellem
brugerne af siden, beklager

Grunden er ret simpel, jeg har ikke tid til, at følge denne gruppe
(følger fagligt ca. 40 grupper + privat 10 grupper) + en hjemmeside med
arrangementer - der er for få timer i døgnet )

Som sagt, så synes jeg, at det er et godt initiativ - men omvendt synes
jeg også, at du kommer til, at gøre et stort arbejde, blot fordi én
person er utilfreds med et meget lavt antal postings.

Held og lykke med projektet.

/Mark

Fra : M@rk

Dato : 06-03-01 12:44

Tue, 06 Mar 2001 12:38:54 +0100, berigede "M@rk" <unknown@get2net.dk>
dk.fritid.dyr.hund med:

>Som sagt, så synes jeg, at det er et godt initiativ - men omvendt synes
>jeg også, at du kommer til, at gøre et stort arbejde, blot fordi én
>person er utilfreds med et meget lavt antal postings.

Problemet kunne nemmere løses indsættelse af lokation i emnefelt f.eks.
"[København] Fælles gåtur"

Så kunne alle, der ikke interesserer sig for dette, blot filtrere alle
beskeder fra, hvor i [København] indgår.

/Mark

Fra : R. Ilsøe

Dato : 06-03-01 14:10

Denne post har jeg ikke modtaget! Er den sendt med svar som "Sv:" istedet
for "Re:" i emnelinjen??

R. Ilsøe

Fra : M@rk

Dato : 09-03-01 07:04

Tue, 6 Mar 2001 14:10:23 +0100, berigede "R. Ilsøe" <gimze@ofir.dk>
dk.fritid.dyr.hund med:

>Denne post har jeg ikke modtaget! Er den sendt med svar som "Sv:" istedet
>for "Re:" i emnelinjen??

Nej

/Mark

Fra : R. Ilsøe

Dato : 06-03-01 16:32

> Som sagt, så synes jeg, at det er et godt initiativ - men omvendt synes
> jeg også, at du kommer til, at gøre et stort arbejde, blot fordi én
> person er utilfreds med et meget lavt antal postings.

Ja, det har du i princippet ret i, men jeg ved der findes andre grupper på
Usenet med en hjemmeside, så jeg har længe gået og puslet lidt med ideen.
Den utilfredse mail ga' så lige udslaget. Det giver også folk lidt mere lyst
til at lave arrangementer rundt om i landet samt det styrker sammenholdet
her inde.

Der er iø. ingen forpligtigelser ved at være på listen over brugere! Du
kommer da af og til med nogen (gode) input, så hop du bare med på listen,
hvis du vil. Jeg vil lige på et tidspunkt lave et skema der skal udfyldes,
så man er nogenlunde rundt om de forskellige info's om folk... Så er det
selvfølgelig frivilligt hvilken felter man vil udfylde! *S*

R. Ilsøe

Fra : R. Ilsøe

Dato : 06-03-01 22:08

*Puste svede*

Så lykkedes det mig, for 1. gang i mit liv, at lave en side som man bare
kan udfylde og sende, så hvis i vil med på listen "Præsentationer" af
brugere her inde, så hop ind på http://www.dejligst.dk/guestbook.htm og meld
jer til. Lad jeg ikke nare af navnet på siden. Der er _ikke_ en gæstebog!
*S*

R. Ilsøe

Fra : Bettina

Dato : 07-03-01 09:02

det er hermed gjort...jeg glæder mig til at se hvad der kommer ind under
alle dine menupunkter
Godt initiativ

Bettina

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 07-03-01 18:58

FLOT FLOT FLOT initiativ. Har skrevet mig ind i 'gæstebogen'.

KH
Søs

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 07-03-01 19:03

Søs D. Jensen <emma@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:985sgu$8oh$1@news.cybercity.dk...
> FLOT FLOT FLOT initiativ. Har skrevet mig ind i 'gæstebogen'.
>
> KH
> Søs

Ups gider du give mig en brugsvejledning på hvordan du gjorde det .. kunne
nemlig ikke få det til at fungere da jeg i middags ville gøre det!!

Mvh Anne - Marie .

Fra : R. Ilsøe

Dato : 07-03-01 19:52

> Ups gider du give mig en brugsvejledning på hvordan du gjorde det .. kunne
> nemlig ikke få det til at fungere da jeg i middags ville gøre det!!
>
> Mvh Anne - Marie .

Bare gå ind på http://www.dejligst.dk/guestbook.htm og udfyld felterne. Når
dette er gjort trykker du bare på "Send".

Glæder mig til flere tilmeldinger!

R. Ilsøe

Fra : R. Ilsøe

Dato : 07-03-01 19:53

> FLOT FLOT FLOT initiativ. Har skrevet mig ind i 'gæstebogen'.
>
> KH
> Søs

Tak og skønt!

Håber jeg kan komme et godt stykke videre i aften.

R. Ilsøe

Fra : R. Ilsøe

Dato : 07-03-01 20:13

Så er der mulighed for at tilføje arrangementer på hjemmesiden. Adressen for
tilføjelse er: http://www.dejligst.dk/tilfoj_arrangement.htm

Desuden er der også mulighed for at tilføje et (ikke for stort) billede til
profilerne. Husk lige at skriv jeres navn ved foto, så jeg ved hvor det
hører til!

Send det til gimze@ofir.dk

Der vil også blive mulighed for at anbefale dyrlæge, links, bøger, video'er,
sjove/søde/specielle fotos, tricks samt anbefalinger af gode dyrehandlere.

Håber en eller flere af de nævnte er oppe at køre i aften.

R. Ilsøe

Fra : Stine

Dato : 07-03-01 23:30

Hej
Så har jeg også fået "tilmeldt" mig
Og lagt ind til arrangement i Ringkøbing Amt ...

Fra : x Vuf x

Dato : 08-03-01 21:38

Wed, 07 Mar 2001 22:29:54 GMT, Stine wrote:

>Så har jeg også fået "tilmeldt" mig
>Og lagt ind til arrangement i Ringkøbing Amt ...

Er der nogen arrangementer på Fyn?

--
Mvh Sonja sonpet@***mixeren.com fjern de tre *
http://www.sonpet.mixeren.com