MS Windows
briani 27239
Bootmenu i win2k
Fra : 5580 FYN

Dato : 18-12-02 00:43

Hej

Jeg har en maskine hvor der var installeret win_me og XP på hvert sit drev
og og med bootmenu til følge.
Fjernede ( formaterede drevet med ) XP og regnede med at bootmenuen også
røg, men nej.
Så blev win2k instalkleret i håb om at den kunne fixe problemet.
Men nu har jeg 3 muligheder i bootmenuen, men kun 2 reelle, hvor dan kommer
jeg af med den ene af de tre

Karl
Fyn

Fra : mik

Dato : 18-12-02 08:44

"5580 FYN" <box3176@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så blev win2k instalkleret i håb om at den kunne fixe problemet.
> Men nu har jeg 3 muligheder i bootmenuen, men kun 2 reelle, hvor dan

Find boot.ini / åbn og find det opertiv sys du vil fjerne efter [Operating
Systems]
ps. Tag lige en kopi af boot.ini inden du sletter i den

mik