MS Windows
briani 27239
Vis Stifinder med 2 paneler
Fra : Steffen

Dato : 18-12-02 00:19

Er det muligt (i XP) at få vist Stifinder med 2 paneler nøjagtig som i
Norton Commander eller Windows Commander?
Steffen

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 18-12-02 00:24

> Er det muligt (i XP) at få vist Stifinder med 2 paneler nøjagtig som i
> Norton Commander eller Windows Commander?

Jeg mener ikke umiddelbart det er muligt. Men du kan åbne to stifindere,
højre klikke på task baren og vælge "del vertikalt" (eller noget i den stil,
på engelsk hedder det "tile windows vertically").

/Brian

Fra : Steffen

Dato : 18-12-02 00:30

Jeg tænkte på, om man kunne få Stifinder vist med filer BÅDE i venstre og
højre panel. Nu er der kun mapper i venstre panel. Jeg kunne selvfølgelig
gøre sådan, som du skriver, men det ville være smartest at åbne Stifinder
med kun ét klik.
Steffen

Fra : Lars Wiberg

Dato : 18-12-02 13:48

On Wed, 18 Dec 2002 00:29:45 +0100, "Steffen" <stapdk@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>gøre sådan, som du skriver, men det ville være smartest at åbne Stifinder

Du kunne jo bare hente Total Commander (tidl. Windows Commander). Det
er mit foretrukne filhåndteringsværktøj. Programmet er lavet i Norton
Commander ånden, og kan alle de tricks man kunne ønske sig.

Total Commander 5.5: http://www.ghisler.com/

Programmet er shareware, men kan fint bruges ud over
evalueringsperioden. Der kommer bare en lille 'nagscreen' i starten
hvor man skal taste et tal.

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 18-12-02 01:19

Steffen wrote:
> Er det muligt (i XP) at få vist Stifinder med 2 paneler nøjagtig som i
> Norton Commander eller Windows Commander?

Som du spørger er svaret ja, men som du mener er svaret nej.

Den negative først. Nej der er ikke en indstilling i Stifinderen der
kan det kneb.

Og så min første påstand. Du starter Stifinder i et normalt vindue.
Passer størelsen til så den dækker halvdelen af skærmen.
Starter Stifinderen igen og lægger den på den anden halvdel af skærmen.

mvh
Henning