SPV igen :-))
Fra : Prestij

Dato : 18-12-02 00:05

Er det rigtigt at man kan uploade en musik fil fra pc'en til SPV'en så at
den kan spille den ved modtagelse af opkald??

Altså INGEN ring ring toner....men virkeligt musik.

Jeg er lidt varm på telefonen men vil virkelig gerne vide meget om den før
jeg går ud og ligger 3500,- på bordet hos elgiganten.

På forhånd tak

Fra : Christian Poulsen

Dato : 18-12-02 01:41

> Er det rigtigt at man kan uploade en musik fil fra pc'en til SPV'en så
> at den kan spille den ved modtagelse af opkald?? Altså INGEN ring ring
> toner....men virkeligt musik.

Ja, det er korrekt:
http://makeashorterlink.com/?W31B24EC2

> Jeg er lidt varm på telefonen men vil virkelig gerne vide meget om den
> før jeg går ud og ligger 3500,- på bordet hos elgiganten.

Tag annoncen med fra El-Giganten og henvend dig i en Orange butik i
stedet. Der vil du få en bedre service og de vil kunne forklarer dig
mere om telefonen og evt. guide dig igennem den. Plus når du har annoncen
med, så sælger de til samme pris grunden prisgaranti.

Fra : Prestij

Dato : 18-12-02 20:08

Jeg kan ikke finde nogen sounds mappe

IPSM\Application Data\Sounds

Hvad gør jeg forkert??

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 18-12-02 20:37

"Prestij" <prestij@ishoejby.dk> wrote

> Jeg kan ikke finde nogen sounds mappe
>
> IPSM\Application Data\Sounds
>
> Hvad gør jeg forkert??

Det er jo det vidunderlige ved dette apparat...du kan selv lave dine egne
mapper
Så ind i 'stifinder' eller hvad du bruger....og lav en 'Sounds' mappe, hvor
du så kan lægge dine sounds.

--
Mvh Henrik.