MS Windows
briani 27239
Hvordan dræber jeg systray popups
Fra : FileCop

Dato : 17-12-02 23:14

Hej!

Jeg bliver irriteret over de konstante popups i systray. Hvordan sørger jeg
for, at beskeder som "Low discspace", "unused desktop icons", ".NET crap"
etc. ikke viser sig igen? HJÆLP! Jeg bliver sindssyg af dem :)

Rune

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 17-12-02 23:17

Afinstaller KaZaa hvis du har det installeret og brug KaZaaLite istedet.
Prøv evt. Ad-Aware til at fjerne spywareprogrammer, der laver pop-ups med
jævne mellemrum.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk

Fra : Klitgaard

Dato : 17-12-02 23:42

http://www.experts-exchange.com/Operating_Systems/WinXP/Q_20426766.html

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 17-12-02 23:49

FileCop skrev:

> [...]
> sørger jeg for, at beskeder som "Low discspace", "unused desktop
> icons", ".NET crap" etc. ikke viser sig igen? HJÆLP! Jeg bliver

Stopper det ikke af sig selv? Ellers kan det klares med XP-AntiSpy
http://www.xp-antispy.de/ Du skal bare ha' slået "Don't show BallonTips
anymore" til.

--
Lars

Fra : Martin Kær

Dato : 19-12-02 13:24

> Jeg bliver irriteret over de konstante popups i systray.

Installer TweakUI for XP

Et så vidt vides gratis program fra udviklerne af Windows som kan tweake en
pæn del ting i Windows som man normalt ikke kan komme i nærheden af...