MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
windows mapper
Fra : Jimmi W.

Dato : 17-12-02 22:29

Hej

Jeg har en del mapper i min windows mappe, som hedder noget ligende:
$NtUninstallQ326830$

er det nogen som jeg kan slette??
Hvad gør de godt for??

MVH
Jimmi

Fra : Michael Bach

Dato : 17-12-02 23:10

Når du bruger windåws update funktionen så kommer de automatisk frem, jeg
har også en del af dem. Jeg ved ikke om man kan slette dem, men jeg tør
ikke, de indeholder jo nolge filer.

....::: Michael Bach :::...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-12-02 23:17

"Michael Bach" <m_bach_f@hotmail.com> skrev :

>Når du bruger windåws update funktionen så kommer de automatisk frem, jeg
>har også en del af dem. Jeg ved ikke om man kan slette dem, men jeg tør
>ikke, de indeholder jo nolge filer.

Det kan man godt, men så mister man mulighed for afinstallering
af opdatering og kan muligvis få problemer, hvis man vil bruge
systemgendannelse.

Det fremgår jo næsten af mappennavnet, hvad foremålet med dem er.
$NtUninstallQ326830$