MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
hjælp vdr. msn
Fra : Futte

Dato : 17-12-02 22:10

Hej

Jeg har et lille problem jeg kan ikke snakke over msn med min kærste
"startsmatale" vi bruger msn 5 jeg har en Xp windows og hun en Windows 98SE
, med alle opdateringer jeg kan snakke med alle dem jeg kander og jeg kan
godt høre hvad hun siger men hun kan ikke høre hvad jeg siger der små meter
slåer godt nok ud hos hende når jeg taler vi har begge to adsl BB uden
router kan der være fordi hun har 98 ? gode råd ønskes :)

MVH
Futte

Fra : ha

Dato : 18-12-02 11:06

SNIP
> kander og jeg kan godt høre hvad hun siger men hun kan ikke høre hvad
> jeg siger

Det kan nogle kvinder/kærester generelt ikke, så tror du ikke det bare er
noget hun siger! )

mvh
ha

Sorry, ku' bar' ik' la' vær'

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-12-02 13:18

Tjek hendes lydindstillinger, der kommer jo tydeligvis noget igennem.

Fra : Martin Wiboe

Dato : 18-12-02 20:42

Har samme problem. Dødirriterende. Har tjekket indstillinger 100000 gange