Ringetone ( Nikolaj & Julie )
Fra : Henrik Nielsen

Dato : 17-12-02 21:44

Hvad for en tlf havde Nikolaj i tv-serien
Og hvad hed hans ringetone Hvor kan den downloades til en Nokia Tlf ?

--
Med Venlig Hilsen
Henrik Nielsen

E-Mail: newsgr@ANDstofanet.dk
Ved svar fjernes ( AND )

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 17-12-02 22:01

Henrik Nielsen wrote:
> Hvad for en tlf havde Nikolaj i tv-serien
6310 (måske en i'er?)

> Og hvad hed hans ringetone Hvor kan den downloades til en Nokia Tlf ?

Tja lån en 6310 og lyt dem igennem.. Det er sjældent at de "gider" at hente
specielle ringetoner til en serie som Nikolaj & Julie...
By the way: X-poster giver ikke ligefrem et godt "renome" (staveplade ???)
på Usenet.. Og TRO mig folk husker hvem der laver skidt og hvem der ikke gør

Mvh.
Hans-Jacob
OE feat. OE-Quotefix

Fra : Christian Poulsen

Dato : 18-12-02 01:45

> Tja lån en 6310 og lyt dem igennem.. Det er sjældent at de "gider" at
> hente specielle ringetoner til en serie som Nikolaj & Julie...

Nu så jeg kun et enkelt afsnit af Nikolaj og Julie. Men havde hans Nokia
ikke Ericsson lyde? Altså den sagde den karakteristike BLIP lyd, som
Ericsson siger når den etablere forbindelse osv.

Jeg kan tage fejl :)

Fra : Martin

Dato : 18-12-02 15:59

Jo, mener jeg også der var!