USB 2.0 ASUS A7V333-X WIN98 KONFLIKT
Fra : Birthe Friis

Dato : 17-12-02 21:40

Jeg er den nye 'lykkelige' ejer af ovenstående bundkort, men kan ikke få USB
2.0 software installeret, hverken fra Cd eller downloaded fra ASUS. Får en
melding: This version don't support. Alt andet på bundkortet fungerer
upåklageligt.
Man kan da godt bruge USB 2.0 i win98, ka' man ik'?

Birthe

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 18-12-02 08:36

> Man kan da godt bruge USB 2.0 i win98, ka' man ik'?
>
> Birthe

Det tror jeg ikke du skal regne med. Mener at XP er det første OS med
support for USB 2.0

--
Mvh.

Kenneth (Fjern "FJERNDETTE" i mail adr. ved direkte svar)

Fra : Alex

Dato : 18-12-02 20:03

> Det tror jeg ikke du skal regne med. Mener at XP er det første OS med
> support for USB 2.0

Det mener jeg også. Og mere præcis så først Win XP SP-1 Upgraded.

Fra : Sven

Dato : 21-12-02 20:28

> [...]
> upåklageligt.
> Man kan da godt bruge USB 2.0 i win98, ka' man ik'?

Det mener jeg ikke du kan. I Windows XP kan man godt installere nogle
drivere, så USB 2 virker halvt om halvt, det er først efter SP1 i WindowsXP,
at USB2 er rigtig implementeret.
Jeg mener ikke, at win98/ME eller 2k har dette.

Sven