Nu ved jeg...
Fra : Ann K.

Dato : 17-12-02 20:43

hvorfor Ranje - trods en 3-årig slankekur - stadig er FED!
Han _æder_ jo som fem abyssinere ;)
Nå ja, overdrivelse fremmer forståelsen
Sagen er at jeg pt. for en ven er ved at lave KJOLEN - den der I ved
nok, som vi alle drømmer om, men som vi alligevel aldrig får enten købt
eller lavet... Kjolen skal heldigvis først være færdig til fredag - hvis
det ellers vil lykkes mig at komme til...
Jeg sidder nemlig og syr ved spisebordet... jeps - samme sted, som
kattene har deres madskål stående... Skrev jeg kattenes??? Mener
naturligvis Ranjes!!!
Den forb*** missekat sidder konstant med hele trynen ned i skålen og
gufler alt, hvad han kan... og han _hader_ at jeg sætter gang i
symaskinen, mens han er der! ;-( Noget han _har_ gjort opmærksom på ved
liiiige så forsigtigt at lægge en pote på min hånd - og lade mig mærke
at han _har_ kløer *suk*
Hvis det endelig lykkes mig at komme til, skal jeg ikke forlade bordet
mange øjeblikke før han igen sidder og gnasker løs... Møgkat
Har nu forsøgt _fire_ gange her til aften at sætte mig ved bordet... og
hvad sker der? Jo - Ranje skal liiige have lidt mamse! *dobbelt-suk*
Lukke ham af vejen? Tja - hvor??? Har kun ét sted, nemlig vores lille
vindfang - og dér står han og jamrer ynkeligt ude... lige til man lukker
ham ind igen - så han kan komme til at spise!

Mange julehilsner fra en ikke særlig meget frustreret Ann

Fra : Pia J

Dato : 17-12-02 21:06

hihi - den lille grovæder.

Fjern maden?

hilsen den onde fe

Fra : Ann K.

Dato : 17-12-02 22:53

Hej Pia

>Fjern maden?

Det er ikke bare ondt at fjerne maden... det er _grusomt_! *sss*

Mvh Ann

Fra : Denise

Dato : 17-12-02 21:06

Hej Ann
Hihi, liv og glade dage, sikke man da ville kede sig uden de kære dyrs
unoder. Blonde er blevet forelsket i en piberenser. I forgårs midt om natten
kurrede han som en due og stod og rodede efter noget i sengen, og det var så
piberenseren han havde tænkt vi skulle lege med . I nat var klokken et,
da han stod og hylede mig ned i hovedet og piberenseren lå pænt ved siden af
sengen, og manden sover selvfølgelig fra al larmen. I nat tror jeg, at jeg
gemmer den for ham, så kan det være jeg får sovet gennem natten
Også julehilsner herfra.
Hilsen Denise

Fra : Ann K.

Dato : 17-12-02 22:51

Hej Denise
>Blonde er blevet forelsket i en piberenser. I forgårs midt om
natten....

Ha - har én eneste gang været så totalt naiv, at jeg har givet Saga
sådan et bolche med valeriane, lige før vi gik i seng.... Resultat ca 3
timers søvn Hver gang jeg stod op for at tage bolchet fra hende,
skyndte hun sig at snuppe det og ræse ind under sengen, hen i fjerneste
hjørne, hvor hun nærmest skal skrælles ud...
Jeg havde haft kat i ca 6 år dengang... Noget skal åbenbart læres på den
hårde måde! ;-D

Men sov godt i nat...

Mvh Ann

Fra : Mette Jensen

Dato : 17-12-02 21:45

Svarer det nogenlunde til når Kashmir skal hjælpe med at pakke gaver ind,
der alle skal være pakket ind til i morgen?

Det er tidsregningen: 1 pakke = 35 min

For når man har fået pakken pakket ind, skal han da lige lege med sløjfen
og kommer så liiige til at lave hul på papiret!
Eller når han render med tapen, lige når man skal hvad det alt afgørende
stykke på gaven?
Eller når sækken med gaver pludselig vælter og Kashmir styrter af sted med
fem stk. gavebånd
MED til og fra kort på.... Så skal man stå og rode i sig selv i håret i 15
min for,
at komme i tanke om, hvem hvilken gave er til?

Jeg tror det er noget af det samme.
Har du ikke tænkt på at pelskraver på sådanne kjoler er ret populære?
Jeg siger det bare lige.....

--
Jule hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Pia J

Dato : 17-12-02 22:00

"Mette Jensen" <chili200@hotmail.com> wrote in message
> Svarer det nogenlunde til når Kashmir skal hjælpe med at pakke gaver ind,
> der alle skal være pakket ind til i morgen?
>
> Det er tidsregningen: 1 pakke = 35 min

Jeg kom ned i nat for at finde noget at lindre min ømme hals - og Felix lå
og sov ovenpå indkøbsposen med konfektingredienser....

:Pia

Fra : Ann K.

Dato : 17-12-02 22:59

Hej Mette.

Kjolen er desværre med en meget lav udringning, kantet med
guldindvirkede bånd... sort pels vil _ikke_ passe til resten af snittet

Heldigvis for Ranje... har nemlig også lige opdaget at han har været
urenlig (som han nogen gange er )...vi har en urtepotteunderskål
stående på det strategisk rigtige sted - midt på gulvet! - men kunne han
finde ud af det uden at vælte den????... Nå ja gulvet skulle alligevel
vaskes! ;-(

Mvh Ann

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-12-02 13:15

"Ann K." <tsars@os.dk> writes:

> hvorfor Ranje - trods en 3-årig slankekur - stadig er FED!
> Han _æder_ jo som fem abyssinere ;)
> Nå ja, overdrivelse fremmer forståelsen

Nåeh så er det jo derfor at i har sådan en fodersilo, magen til dem
svinefarme har, i baghaven...*GGG*
Jeg undrede mig da også lidt...*GG*

> Mange julehilsner fra en ikke særlig meget frustreret Ann

Mange jule- og nytårshilsner til tilbage til jer

Og Melissa sender som vanlig en speciel hilsen til Saga...
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa