MS Windows
briani 27239
XP - medieafspiller
Fra : Nobore

Dato : 17-12-02 20:15

Jeg har netop på to maskiner opgraderet hhv win 2000 pro og en win 98 til
den nye Windows XP. Det er ret godt synes jeg, bortset fra, at jeg måtte
skifte min gamle scanner.

Men et stort problem...

På ingen af de to maskiner kan jeg længere se film, DVD eller lignende - det
har jeg hele tiden kunne før. Findes der en løsning på dette problem, det er
skidt for mine børn og hårdt her i juletiden.

Jeg har både win xp medieafspiller m.fl i mit system de har altid virket før
??

Please anyone?????????

Jan

Fra : Madsen

Dato : 18-12-02 00:02

Nobore skrev:

> [...]
> lignende - det har jeg hele tiden kunne før. Findes der en løsning
> på dette problem, det er skidt for mine børn og hårdt her i

Hmm, hvilke afspillere har du installeret? Hvis du installerer f.eks.
PowerDVD så burde du også kunne afspille DVD i MediaPlayer(MP) da MP
så bare bruger PowerDVD's decoder, så vidt jeg ved.

Prøv evt. om det hjælper at installere denne:
<http://www.xs4all.nl/~oskar/DVDPack.msi>

Madsen.