Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitalkamera til max 3200 kr.
Fra : Johs Mortensen

Dato : 17-12-02 19:38

Hej

Hvad er det bedste man kan få for 3200 kr.?

Altså bedste billedekvalitet, optisk zoom osv.?

Mvh
Johs Mortensen

Fra : Jens Erik Frylund

Dato : 17-12-02 20:25

Canon PowerShot A40 det er bare kanon
JE Frylund

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-12-02 22:08

Jens Erik Frylund wrote:
> Canon PowerShot A40 det er bare kanon
> JE Frylund

Jeg er helt enig - jeg har nu haft et i et stykke tid, og er
meget
begejstret i forhold til prisen.

2 mpixel, gode farver, makro, mulighed for manuel indstilling, 3x
optisk zoom,
mulighed for ekstra tele- og makro linser og flere andre gode
ting.

Efter min mening et godt køb i den prisklasse !

Jan Vestergaard
Email: janNOSPAM@jve.dk Inet: http://www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men newsindlæg bør normalt besvares i
gruppen.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 18-12-02 00:05

In article <3dff7976$0$236$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Jens Erik Frylund wrote:
> Canon PowerShot A40 det er bare kanon

Har et Powershot A20, har haft et G2 et par dage, og har nu
et Nikon CP 4500 som det primære.

Jeg ville heller ikke være bange for at anbefale A40 som jeg
har hørt en hel del godt om.

Fra : LR4669

Dato : 18-12-02 09:53

Sony P71