Sidste nyt herfra
Fra : Gitte Andreasen

Dato : 17-12-02 18:42

Jeg havde Anton og Adolf holdt adskilt i 2 dage efter Adolf havde angrebet
mig, men Anton begyndte at græde så forfærdeligt, at jeg prøvede at lukke
dem sammen igen, og det gik fint nok. Kun en smule knurren har der været.
Adolf er stadig meget nervøs, den mindste lyd kan til tider give ham tyk
hale, og andre gange kan han ignorere lyden. Når han får tyk hale pga en
lille lyd, bliver jeg selvfølgelig lidt bange for om han vil gå i panik og
angribe igen.

Jeg er i gang med project felifriend. Jeg synes det allerede har hjulpet
lidt, efter jeg sprøjtede de mest udsatte steder i går og i dag. I hvert
fald synes kattene, det er en uhyre interessant lugt.
Jeg får bare kvalme af den og bliver nødt til at gå ud indtil lugten er
falmet lidt.
Indtil videre synes jeg, der er success med felifriend (bortset fra at den
gør mig syg), men jeg synes det virker som om begge kattene bliver roligere
af det, og de har ikke været sure på hinanden hverken i går eller idag. Jeg
er spændt på om det holder, og om Adolf kan falde bare lidt mere til ro, så
han ikke er så nervøs.

Jeg fik jo lykkepiller til ham, men jeg blev enig med min dyrlæge om at
prøve felifriend først, så jeg gemmer pillerne væk og tester den her spray
først :)

Det var bare en lille opdatering herfra - jeg er stadig optimistisk og tror
vi kan få et roligt hjem igen, mig og kattene.

Gitte

Fra : AEK

Dato : 17-12-02 19:08

"Gitte Andreasen" <lara@lara.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er i gang med project felifriend. Jeg synes det allerede har hjulpet
> lidt, efter jeg sprøjtede de mest udsatte steder i går og i dag.

Hej Gitte.
FeliFriend skal du ae på kattene. Det gør du måske også ?

> Det var bare en lille opdatering herfra - jeg er stadig optimistisk og
tror
> vi kan få et roligt hjem igen, mig og kattene.

Det lyder skønt, hvis det kan hjælpe Jer, så der kan blive ro i det kære
hjem
Her var det et kæmpe hit. Brugte det i ca. 14 dage
Morgen og aften blev de aet godt ind i det.

Pøj pøj med projektet.

/ Anya.

Fra : Gitte Andreasen

Dato : 17-12-02 19:20

Jeg smurte lidt på Anton i går, men jeg kunne slet ikke komme til at smøre
det på Adolf, det gad han godt nok ikke, så jeg valgte at spraye det på de
steder hvor han er mest nervøs.

Desuden slikker de det i sig, og jeg ved ikke hvor godt det er. De slikker
på de steder der er sprayet - og i går slikkede de begge Antons pels, hvor
der var felifriend på.

Gitte

Fra : AEK

Dato : 17-12-02 19:44

Hej Gitte !

Jeg ved det ikke med sikkerhed , men jeg tror det er ret vigtigt, at du
smører det på kattene.
Det bevirker jo, at når de kommer hinanden tæt , og der er " uro " i
luften - så gør FeliFriend, at de dufter godt.
Mine ville heller ikke smøres ind idet - men det var jeg total kold over for
!
De blev plantet mellem mine ben og på kom det !
Det endte med efter et par dage, når de hørte flasken kom frem, så smuttede
de.
Så måtte jeg være endnu smartere . Hvis Tøsen var i entreen, lukkede jeg
døren dertil og hun fik det på.
Det samme skete med Oscar.

Og ja mine slikkede det " af ". Så snart det kom på, gik den store rengøring
i gang
Men pyt, det var aet på.

/ Anya.

Fra : Kate

Dato : 17-12-02 22:41

"Gitte Andreasen" <lara@lara.dk> wrote in

> Det var bare en lille opdatering herfra - jeg er stadig
> optimistisk og tror vi kan få et roligt hjem igen, mig og kattene.

Åh, Gitte

Det lyder bare supergodt. Jeg krydser alt hvad der kan krydses for at
Adolf falder til ro. Det er dejligt at du har energien til at give ham
en chance.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Camilla Baird

Dato : 18-12-02 01:38

On 17/12/2002 18:42, in article atnnaa$srg$1@sunsite.dk, "Gitte Andreasen"
<lara@lara.dk> wrote:

> [...]
>
> Det var bare en lille opdatering herfra - jeg er stadig optimistisk og tror
> vi kan få et roligt hjem igen, mig og kattene.

Tusind tak for opdateringen! Dejligt at læse, at du ikke har mistet modet
helt, og at kattene enes så godt igen Hvis Felifriend gør dig syg (det
er jo ikke meningen, du skal blive syg), kan du prøve at supplere med
Feliway duftsprederne - de har god effekt her i huset.
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk