Udpakning af dmg fil
Fra : Jane Mark

Dato : 17-12-02 18:28

Jeg har downloaded et program fra Lime Wire - som hedder: .dmg

Jeg kan ikke pakke det ud med Sufflt - hvad kan jeg gøre..?

Det hjælper ikke at dobbeltklikke på den, da den skriver det er et
"limewire-dokument" - så åbner Limewire sig bare..

Det skriver den også ved mange af de .sit filer jeg downloader - men
alligevel kan jeg åbne dem fra Stufflt og pakke dem ud..

MVH

Jane Mark

www.janemark.dk - under udarbejdelse...!

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 17-12-02 19:19

Jane Mark <post@janemark.dk> wrote:

> [...]
>
> Det hjælper ikke at dobbeltklikke på den, da den skriver det er et
> "limewire-dokument" - så åbner Limewire sig bare..

Er LimeWire færdig med filen?

Prøv at trække .dmg-filen over StuffIts ikon.

--
Preben Bødker Nielsen
preben@ravnekrogen.dk

Fra : Jane Mark

Dato : 17-12-02 21:04

Ja - LimeWire er færdig med filen - og jeg har prøvet at trække den over
Stufflts icon - OG åbnet den indefra Stufflts... begge dele - men ingenting
virker..
Det er sådan en skam, da det er et program der fylder 60 MB - komprimeret -
så det tog noget tid.. *S*

Fra : Jesper

Dato : 17-12-02 20:58

> [...]

> Det skriver den også ved mange af de .sit filer jeg downloader - men
> alligevel kan jeg åbne dem fra Stufflt og pakke dem ud..

Jamen så har du hentet OS X udgaven, den kan kun udpakkes med Disk Copy
til OS X, hent du hellere OS 9 udgaven!
--
Jesper myem@il -> lustmagnet {at} sexmagnet [dot] com
This is a message from God: "Rebooting the universe, please log off."

Fra : Jane Mark

Dato : 17-12-02 21:05

Nope - fordi det program jeg har hentet, kan slet ikke køre på OS X har jeg
fået at vide...

Er der noget der hedder Disk Copy til 9.2...?

Fra : Jesper

Dato : 17-12-02 21:42

Jane Mark <post@janemark.dk> wrote:

> Nope - fordi det program jeg har hentet, kan slet ikke køre på OS X har jeg
> fået at vide...
>
> Er der noget der hedder Disk Copy til 9.2...?

Jamen .dmg er et rent OS X imagefil format. Disk Copy til OS 9.2 kan
åbne .img ikke .dmg, så det er OS X versionen du har hentet

Fra : Jane Mark

Dato : 17-12-02 21:45

Hmmmm.... ok... øv...

Fra : Jesper

Dato : 17-12-02 21:47

Jane Mark <post@janemark.dk> wrote:

> Nope - fordi det program jeg har hentet, kan slet ikke køre på OS X har jeg
> fået at vide...

Her er OS 9 versionen:

http://www3.limewire.com/download/2.8.2/LimeWireMac.bin

Fra : Jane Mark

Dato : 19-12-02 07:39

Tak for det...

MVH jane

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 19-12-02 07:56

Apropo DMG. hvergang jeg forsøger at udpakke en DMG fil så bliver Disk
Copy uventet afbrut.

Nogen ide om hvad der er galt.

OS 10.2.1

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Jesper

Dato : 19-12-02 17:23

Henrik Lindskou <sydjyderfjren@worldonline.dk> wrote:

> Apropo DMG. hvergang jeg forsøger at udpakke en DMG fil så bliver Disk
> Copy uventet afbrut.
>
> Nogen ide om hvad der er galt.
>
> OS 10.2.1

Prøv at slette instillingsfilen fra ~/Library/Prefences/ og opdater til
10.2.2

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 19-12-02 23:31

Jesper wrote:

> Prøv at slette instillingsfilen fra ~/Library/Prefences/ og opdater til
> 10.2.2

Kan ikke umidelbart finder Preference filen til Disk Copy, har du et
navn jeg kan søge på. ( det er vel i hoved biblioteket du mener )
Der er Preference filer til Stuffit, men der er vel ikke disse.

--

Mvh.

Henrik Lindskou