Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
forskel fra G2 til G3
Fra : Peter Hansen

Dato : 17-12-02 18:16

Hej

Jeg ville høre om der en nogen der kan fortælle mig forskellene fra G2
til G3 udover opløsning og zoom

Fra : ha

Dato : 17-12-02 20:29

> Jeg ville høre om der en nogen der kan fortælle mig forskellene fra G2
> til G3 udover opløsning og zoom

Det kan Steve's digicams
G2 http://www.steves-digicams.com/2001_reviews/g2.html
G3 http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/g3.html

mvh
ha

Fra : HSC

Dato : 18-12-02 08:41

Ud over de tekniske forskelle, er der også sket en radical ændring i
designet - kameraet er blevet meget "kønnere" og mere handy.

Fra : KASO

Dato : 18-12-02 20:03

"Peter Hansen" skrev d. 17-12-02 18:16 dette indlæg :
> Hej
>
> Jeg ville høre om der en nogen der kan fortælle mig forskellene fra G2
> til G3 udover opløsning og zoom

Der er ikke forskel på opløsning - begge er 4 Mpix.

http://www.kandu.dk/