Slik til katte....
Fra : Anders Houmark

Dato : 17-12-02 16:51

Hejsa.. Gik nede i byen og kiggede efter lidt julegaver til familien da jeg
"faldt" over en dørehandler.. eller rettere sagt, en butik som havde masser
af udstyr til dyr, men som eneste levende dyr havde fisk.. Jeg fik så fat i
noget slik til min kat, købte for 40 kroner, fik sådan en dåse med nogle
"oste" som manden sagde alle katte var helt vilde med, og så en lille pose
fra noget kaldet "HAPPY DAY" med sådan nogle fiskeudformede briketter med
indhold af laks og ørred..
Kunne selvfølgelig ikke vente med at give min kat et par af dem for lige at
se om den kunne lide dem.. Og reaktionen: Den blev total fornærmet! "hva
fanden er det du prøver at give mig? Prøver du at forgifte mig?" og så
luskede den ellers fra kurven og helt ind til bagvæggen under dobbeltsengen
hvor det er umuligt at få fat i den..... Hmm ikke merre "HAPPY DAY" til mig
eller min kat

Håber den kan lide de der oste ting..... Men må hellere prøve inden jul så
jeg kan nå at skaffe en hel and til den.. hvis den nu ikke kan lide de små
gule piller :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 17-12-02 16:58

"Anders Houmark" <anders@andersh.dk> writes:

> Kunne selvfølgelig ikke vente med at give min kat et par af dem for lige at
> se om den kunne lide dem.. Og reaktionen: Den blev total
> fornærmet![]

*GGG* Kender det har ofret utallige kr på alt muligt underligt som
Melissa ikke vil spise/lege med, senest ret dyrt indkøbte kattekys -
ok de lugter da meget spændende, men du får mig aldrig til at spise
dem...*fnyz* Her ønsker man at glæde hende lidt med noget guf og det
er takken...

Heldigvis kunne Anya's rødder godt se fidusen da hun fik dem, så helt
spildt var det ikke..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : AEK

Dato : 17-12-02 19:05

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er takken...
>
> Heldigvis kunne Anya's rødder godt se fidusen da hun fik dem, så helt

Yeps - de blev ædt med stor glæde.
Så stooooor, at Fedeberg fik åbnet skuffen, hvor de var. Ud af posen kom de
, gudskelov kunne hans små fede poter ikke selv få papiret af )
Jeg har tilgengæld købt tørrede fisk. Et kæmpe hit, trode jeg ;-(
Lege med dem var sjovt , men æde dem ?
Glem det !
Så dem har Melissa fået og hygge med.

/ Anya ( Henrik, jeg kan berolige dig med, at Tøsen snakker stadig ørerne
af os, som ALTID

Fra : Pia J

Dato : 17-12-02 19:23

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> wrote in message news:atnov3$ucjl$1@ID-
> Jeg har tilgengæld købt tørrede fisk. Et kæmpe hit, trode jeg ;-(

Ellers har jeg 2 glade hundevapser som vil gå på line og hente månen til dig
for at få en...

Kattene nøjes med at gemme sig i hver sin krog med deres og knurre.

:Pia

Fra : AEK

Dato : 17-12-02 19:45

> Ellers har jeg 2 glade hundevapser som vil gå på line og hente månen til
dig
> for at få en...

*LOL*

/ Anya

Fra : Kate

Dato : 17-12-02 22:37

Henrik Pedersen <misbams-meow@edb.dk> wrote in

> Heldigvis kunne Anya's rødder godt se fidusen da hun fik dem, så helt
> spildt var det ikke..

Ja, det er fordelen ved at kende andre med kat. Der er ofte nogle af de
andres katte som synes at det ens egne siger bvadr til, smager
pragtfuldt.
Jeg havde jo fået nogle kyllinger af Helle, men da kun Mowgli var
interesseret så var der lidt flere end han kunne nå at spise, så jeg
tog 3 med på arbejdet. To af mine kolleger har påtaget sig fodervært
rollen for hhv 1 og 2 forvildede katte. Hende som fodrer to fik dårligt
sluppet dem før kattene havde hele gebisset begravet i kyllingen og den
ene af dem var henne flere gange for at sikre sig at der virkeligt ikke
var flere. Hende som fodrer en enkelt fortalte at den gloede med
væmmelse på kyllingen, og da hun selv har hund, som ikke må få den
slags, så endte hun sidst på aftenen med at smide kyllingen ud. Det
havde hun det helt skidt med, indtil jeg fortalte af mine 4 forkælede
kræ ville kun en ha'

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-12-02 17:12

On 17/12/2002 16:51, in article
DGHL9.3090$Hl6.300722@news010.worldonline.dk, "Anders Houmark"
<anders@andersh.dk> wrote:

> [...]
> jeg kan nå at skaffe en hel and til den.. hvis den nu ikke kan lide de små

Det største hit mht katteslik er nok gærtabletter - af en eller anden grund
kan mine bedst lide dem fra Chrisco
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 17-12-02 20:11

"Anders Houmark" <anders@andersh.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
dobbeltsengen
> hvor det er umuligt at få fat i den..... Hmm ikke merre "HAPPY DAY" til

Hejsa.
Vi vandt en pose "Happy Mouse" - også en slags osteslik - på en udstilling.
De var bestemt ikke et hit! Kattene så vantro på os, når vi prøvede at lokke
med ostepillerne, og tilsidst satte Emily trumf på: hun forsøgte simpelthen
at begrave pillen!
Til gengæld eeeelsker de de omtalte kattekys - de har desværre også
præsteret at spise dem med papiret på, da det var lykkedes dem at stjæle et
par stykker. Pussis mælkeguffer er også populært.

Ak ja. Man vil dem det så godt, men det er alligevel aldrig til at vide, om
de vil sætte pris på det. Jeg har fx for nylig købt en radiatorseng til min
pensionistkat, der er varme-narkoman. Men gider hun ligge i den? Nope!
Heldigvis gider de andre godt, men den var altså ment som forkælelse til
gamle Gaby.

Mvh. Else.

Fra : Denise

Dato : 17-12-02 21:09

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pensionistkat, der er varme-narkoman. Men gider hun ligge i den? Nope!
> Heldigvis gider de andre godt, men den var altså ment som forkælelse til

Hej
Den med radiatorsengen kender jeg godt. Ingen af vores gad da den seng da
jeg fik en hjem fra Likita. Så den fik svigermors orientaler, der simpelthen
er så glad for den, så til nytte kom den da .
Hilsen Denise

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 17-12-02 21:42

> [...]
> jeg kan nå at skaffe en hel and til den.. hvis den nu ikke kan lide de små

Hihi ja er det ikke typisk?

Vi har også købt alverdens "lækkerier" gennem tiderne til vores, og ikke
altid med held. De små runde ostepiller er Phumba FULDKOMMEN exet med, men
de to andre gider ikke røre dem. Kattekys, som altid bliver så højt besunget
her er der INGEN af dem der vil røre. Flæskesvæd (både dem til katte - uden
salt - og almindelige) er Jack og Basil tossede med men dem rører Phumba
ikke. Tørrede angmasetter bliver snust meget indgående til men ikke ædt.
Tørrede sardiner - bitte små - vil phumba godt bide lidt i, men ikke spise.
Lakse crønch er et hit cirka hver anden gang de får en. Katteyougurt (jo det
kan man osse få) er Phumbas hofret, og Basil vil også gerne have det, mens
Jack synes det er ULÆKKERT...... og sådan kan man blive ved.

Alt i alt endnu et argument for at have mere end en kat *G* Så er der måske
i det mindste EN af dem der vil ha' det man køber for at glæde dem

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Kate

Dato : 17-12-02 22:31

"Anders Houmark" <anders@andersh.dk> wrote in

> Og reaktionen: Den blev total fornærmet! "hva
> fanden er det du prøver at give mig? Prøver du at forgifte mig?"

LOL, been there, done that. Jeps, hvor har jeg dog også slæbt mange
mærkelige ting til huse i den naive tro at kræene ville blive
himmelhenrykte, hvorefter de bare har gloet på mig som om jeg var
totalt åndssvag