raid på Chaintech Zenith
Fra : Flemming \(Hjørring\~

Dato : 17-12-02 16:13

Kan man ikke køre raid på Chaintech Zenith 7NJS,
når man kun har 2 almindelige parallel HD
Der er 5 stik ialt :
1 pri. IDE
1 sek.IDE
1 IDE raid
2 SATA
jeg har 2X 60 GB på IDE raid cotrolleren, men pc'en kan
kun finde 1 HD på 60 GB ( kører ikke mirror )

Fra : LNC

Dato : 17-12-02 17:23

7NJS kører først raid idet øjeblik du kører det sammen med SATA+ IDE Raid
modulet .Så du har reelt 5 Ide enheder du kan tilslutte det er jo også
bedre end 4 og da SATA diskene kommer til Januar så skal du bare spare
sammen i mellemtiden og så købe en 120 gb Seagate og køre Raid .
Mvh Lars

Fra : Flemming \(Hjørring\~

Dato : 19-12-02 22:55

Tak for svaret
Det vil sige at når jeg engang får SATA diske kan jeg køre raid på 4 af dem
og kun 1 parallel HD

Fra : Flemming \(Hjørring\~

Dato : 19-12-02 23:00

Tak for svaret