ang sexet undertøj og silke ...??
Fra : Ukendt

Dato : 17-12-02 16:06

Davs d'damer og Herrer

Jeg har været på udkig over nettet efter noget frækt undertøj, med blonde, til min kæreste
Det er jo nemt nok at finde ...men jeg ku tænke mig at det skulle være i > SILKE <

Er der nogen der kender et link hvor jeg kan købe hofteholder , g-string, el andet
spændende undertøj ....?????

Hvis IKKE I i ved det ...er der vist ingen der ved det .....!!!

----------*tænker * ...jeg kan købe alskens mulige penisatr. , latex med eller uden huller
piske , og bondage bænke ....
men at købe noget i Silke ....
DET er måske for vanille idag ...!!!!!!---------------------

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 17-12-02 17:13

> [...]
SILKE <

> Er der nogen der kender et link hvor jeg kan købe hofteholder , g-string,

Kan du ikke bare gå ind i en lingeri forretning?

Fra : Jacs

Dato : 17-12-02 18:08

hej davs
prøv at besøge denne butik og send dem en mail med ønsket
http://www.sm-shop.dk/korsetter.asp
God fornøjelse
Carsten J

Fra : Nette

Dato : 17-12-02 18:31

<Poul-Erik> wrote in message
> [...]
SILKE <

> Er der nogen der kender et link hvor jeg kan købe hofteholder , g-string,

Jeg ved det i kke, men jeg ved til gengæld, at det næsten er 100% sikkert,
at hun vil holde meget mere af en gave du har været i en butik at købe, end
en du hurtigt har bestilt over nettet*s*

Nette

Fra : Niels Henriksen

Dato : 18-12-02 08:17

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
end
> en du hurtigt har bestilt over nettet*s*

Hvor ligger ideen så med at det er tanken der tæller? Varer bestilt over
nettet kan da være lige så gode som dem man køber i en butik

--
Niels Henriksen
bigtiger.dk - det vildeste webhotel

Fra : Nette

Dato : 18-12-02 17:39

"Niels Henriksen" wrote in message news:atp7f8$ngt$1@sunsite.dk...
> Hvor ligger ideen så med at det er tanken der tæller? Varer bestilt over
> nettet kan da være lige så gode som dem man køber i en butik

Jeg synes ikke at tanken om at han i sidste øjeblik efter et hurtigt klik
med musen har valgt en gave til mig. Det virker for nemt og for overfladisk.

Der imod tiltaler tanken om at han frivilligt er taget ind i byens travlhed
og har taget et sæt personligt ned fra en hylde, betalt det ved kassen og
båret det hjem og lagt det under træet.

Nette

Fra : Per

Dato : 18-12-02 19:31

In article <3e00a471$0$2580$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
nettesnetpost@hotmail.com says...

> Jeg synes ikke at tanken om at han i sidste øjeblik efter et hurtigt klik
> med musen har valgt en gave til mig. Det virker for nemt og for overfladisk.

Gad vide om det er en typisk kvinde ting, eller om de bare er dig :) Jeg
ville sætte pris noget jeg godt kunne tænke mig, hvordan det var
tilvejebragt er mig stort set ligegyldigt (dog ikke via røverier eller
slige ting!)

> Der imod tiltaler tanken om at han frivilligt er taget ind i byens travlhed
> og har taget et sæt personligt ned fra en hylde, betalt det ved kassen og
> båret det hjem og lagt det under træet.

Så din fornemmelse af hvor længe han har haft dig i tankerne jo bedre?

Fra : Anita

Dato : 19-12-02 11:38

"Per" skrev

> [...]
> ville sætte pris noget jeg godt kunne tænke mig, hvordan det var
> tilvejebragt er mig stort set ligegyldigt (dog ikke via røverier eller

Helt enig. Jeg ville ikke synes dårligere om en gave fordi den var købt på
en bestemt måde. Det er for mig mere væsentligt at gaven viser, at han
kender mig og har en ide om, hvad jeg ville kunne lide.

Faktisk skal han jo være mere forudseende for at bestille via nettet, da der
er en væsentlig længere leveringstid end ved at gå ind i en butik, flå det
første og bedste ned af hylden og betale ved kassen (efter at have stået en
halv time i kø *suk*).

> Så din fornemmelse af hvor længe han har haft dig i tankerne jo bedre?

For mig handler det om, at han har tænkt lidt over det, og ikke bare taget
det første og bedste. Man kan sagtens være kræsen og selektiv på nettet...
det jeg dog føler jeg savner på nettet, er at man kan røre ved tingene,
mærke dets kvalitet. Derfor kan man så let blive skuffet, når man får varen
hjem. Billeders lys og opsætning kan være med til at præsentere varen bedre
end varen selv ville gøre i virkeligheden.

God jule-shopping
Venligst Anita

Fra : Niels Henriksen

Dato : 18-12-02 23:13

> [...]
travlhed
> og har taget et sæt personligt ned fra en hylde, betalt det ved kassen og

Du ved jo ikke om han har kigget lidt omkring først for at finde lige præcis
det rette til dig.

Det med at tage ind i byens travlhed... heldigvis har jeg klaret min ene
julegave i år. For jeg er af den type der ikke har tid til at gå ind og
handle i travlheden, så jeg vil være glad for at kunne købe over nettet.

Der er nogle der bruger tid på at ose i forretningerne og finder det så
billigere magen til på nettet og køber det der.

Fra : Nette

Dato : 19-12-02 10:59

"Niels Henriksen" wrote in message news:atqrvl$n37$1@sunsite.dk...
> Du ved jo ikke om han har kigget lidt omkring først for at finde lige
præcis
> det rette til dig.

Helt ærlig, så kunne jeg ikke forestille mig, at han var troppet op i byen,
havde undersøgt markedet der, og var gået hjem og havde bestilt det over
internettet. NEJ!*G*

> Det med at tage ind i byens travlhed... heldigvis har jeg klaret min ene
> julegave i år. For jeg er af den type der ikke har tid til at gå ind og
> handle i travlheden, så jeg vil være glad for at kunne købe over nettet.

Hmm, der er ikke så travlt i november*B*

> Der er nogle der bruger tid på at ose i forretningerne og finder det så
> billigere magen til på nettet og køber det der.

Jeg tænker ikke på prisen, men tanken....

Nette

Fra : Jacs

Dato : 18-12-02 20:46

Hej der.!!
Brug dog ikke tiden på fillisofi, om dit og dat.
Giv istedet mnden nogle løsninger på hans spørgsmål.
Det må være hvad han spørger om der må være vigtigst.

Det er vel ikke meningen i vil ud i lange bortforklaringer om det rigtige
eller det forkerte i at handle som der nu gøres.
Når nu butiks link her er enmangelvare PÅ NUVÆRENDE TIDSPUNKT.

Brug dog tiden på at hjælpe den stakkels Poul-erik

Søg og i skal finde!!

Butikkerne er jo heller ikke gode til at udsende Eksklusivt materiale
og glem alt om føtex/bilka kateloger.

brug lidt tid på den fillosofi istedet.

Venlig hilsen Carsten jakobsen

Fra : Nette

Dato : 18-12-02 22:30

"Jacs" wrote in message news:hf4M9.7340$vR6.4248@news.get2net.dk...
> [...]
>
> Søg og i skal finde!!
>
> Butikkerne er jo heller ikke gode til at udsende Eksklusivt materiale

Modsiger du altid dig selv og handler stik imod det du forlanger af
andre?

Nette

Fra : Per

Dato : 19-12-02 20:21

In article <hf4M9.7340$vR6.4248@news.get2net.dk>, studie54@get2net.dk
says...
> Hej der.!!
> Brug dog ikke tiden på fillisofi, om dit og dat.
> Giv istedet mnden nogle løsninger på hans spørgsmål.

Hvorfor? Jeg har ikke lyst (eller viden) til at svarer på hans spørgsmål,
men lyst til lidt filosofi :)

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-02 21:23

d'damer og herrer

tak for jeres svar ...

jeg har nu ikke noget imod filosofiske svar , det er da også meget spændende at høre hvad
folk lægger i tanken bag gaverne ...

jeg er nu ikke for genert til at gå ned at købe undertøjet i en butik ...( jeg ved ikke om
der findes en med silke undertøj her i byen aalborg )

men jeg tænkte, at tit kan jeg se hvad der findes af forskellige varer over internettet ..
bl.a div. dildoer , piske , og fiske udstyr ..

MEN ..det at se hvad der er af marked af silke hofteholder og g-strings ...
selv når jeg tager de engelsksprogede sider med ...så er markedet meget lille ...
tror jeg har fundet en eller 2 sider hvor de er nævnt , hvor den ene side var med nogle
kone-modeller

så ..KAN det passe at silke undertøj kun er noget jeg kan læse om ...?????

Poul Erik

Fra : Henning

Dato : 19-12-02 05:46

Poul-Erik wrote:
> d'damer og herrer
>
> tak for jeres svar ...

> så ..KAN det passe at silke undertøj kun er noget jeg kan læse om
> ...?????

Tjah *G* Satin er nok nemmere at finde!
Nu er det jo så snært op mod Jul, ellers kunne du få en syerske til
at sy en kollektion til dig og konen, jeg ved der findes syersker der
har syet undertøj på diverse fabrikker i Herning så....... En ide
til fødselsdagsgave måske?
Silkestoffer kan nok købes i " Peters restlager" som det vist
hed før i tiden, oh-oh, jeg kommer i tanke om, jeg for nogle år
siden var inde i en etnisk butik, der lå på Vesterbro, der handlede
med tekstiler fra Asien, der var der silke i alle farver og mønstre.
og forholdsvis billigt.( Lå i en sidegade til Istedgade)

Min kone der ikke er uddannet syerske, men er autodidakt, ville
kunne sy trusser etc. hvis det skulle være, efter modeller fra
brugsen etc. så bare lidt fingerspidsghefuele kan udrette meget.

MVH
Henning

Fra : Poul-Erik

Dato : 19-12-02 15:46

On Thu, 19 Dec 2002 05:46:09 +0100, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote:

> [...]
>kunne sy trusser etc. hvis det skulle være, efter modeller fra
>brugsen etc. så bare lidt fingerspidsghefuele kan udrette meget.

ja ...jeg kan gå til en skrædder ..eler måske min mor gider at sy det ...

men det er bare mærkeligt at hvis jeg læser sexnoveller, folk har skrevet nævnes det
iblandt at kvinden har silke undertøj på ...og det hedder i talemåde, at silke .=..så er
det kvalitet og fint ...
Og skal kvinden ha den ypperste gave , skal undertøjet købes i silke ,..

men det lader ikke til at det kan købes ...

noget som nævnes og har en vis værdi blandt ppl , lader faktisk til at kun at være et
fantasi vare ..

Poul- Erik

Fra : Anita

Dato : 19-12-02 19:35

"Poul-Erik" skrev

> men det lader ikke til at det kan købes ...
>
> noget som nævnes og har en vis værdi blandt ppl , lader faktisk til at kun
at være et
> fantasi vare ..

Ja, nu skal jeg jo ikke blande mig, men kan alligevel ikke lade være.

Jeg kunne nemlig under ingen omstændigheder ønske mig undertøj i silke.

Dels fordi at det skal håndvaskes. Og dels fordi at silke ikke "giver sig"
som andre materialer gør. Det gør det sårbart (så det går i stykker), og det
kommer let til at sidde lidt forkert og stramme eller genere. Så derfor
mener jeg ikke at silke velegner sig til undertøj, der som regel sider tæt
til kroppen. Men derimod er jeg helt pjattet med mine korte natkjoler i
silke. De skal godt nok stadig håndvaskes, men dog ikke efter en enkelt dags
(nats) brug, og så sidder de ikke stramt mod kroppen, så der kræves
fleksibiliteten ikke i så høj grad.

Jeg aner ikke om det giver mening, men jeg kom lige til at tænke på det.

Venligst Anita

Fra : Thunderbird @ 7100

Dato : 19-12-02 19:50

On Thu, 19 Dec 2002 19:35:00 +0100, "Anita" <anita@REMOVEstofanet.dk> wrote:

> [...]
>fleksibiliteten ikke i så høj grad.
>
>Jeg aner ikke om det giver mening, men jeg kom lige til at tænke på det.

Tja jeg har så ingen problemer med min silke boksershorts set i sammenligning med mine boksershorts
i satin. Den eneste forskel der umiddelbart er silke udgaven skal/bør håndvaskes, hvorimod at mine
satin udgaver går direkte i vaskemaskinen.
Flemming Jacobsen

Fra : Anita

Dato : 19-12-02 21:37

"Thunderbird @ 7100 " skrev

> Tja jeg har så ingen problemer med min silke boksershorts

Nopes, det er klart, for så vidt jeg ved sidder boksershorts netop ikke tæt
ind til kroppen som et par trusser gør. Og det var netop dér min pointe i
det forrige indlæg lå.

Så i boksershortsene er der netop plads til at man kan bevæge sig. Det er
nemlig (efter min opfattelse) nødvendigt, da silke ikke giver sig.

Venligst Anita

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 20-12-02 10:44

"Anita" <anita@REMOVEstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, nu skal jeg jo ikke blande mig, men kan alligevel ikke lade
være.

> Jeg kunne nemlig under ingen omstændigheder ønske mig undertøj i
silke.

Måske fordu du aldrig har prøvet at have sådan noget på ;)

> [...]
stykker), og det
> kommer let til at sidde lidt forkert og stramme eller genere.

Silkeundertøj er som regel syet, som en lille "undertrøje" og
skovtrusser - altså løse ting
> [...]
enkelt dags
> (nats) brug, og så sidder de ikke stramt mod kroppen, så der

En kort silkeunderkjole og nul trusser - er også lækkert *S* under
pænt tøj hvis man skal i byen *S*

> Jeg aner ikke om det giver mening, men jeg kom lige til at tænke
på det.
eneste ulempe er at det skal vaskes i lunkent vand - tænker især
på trusserne.

> Venligst Anita

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Anita

Dato : 20-12-02 20:12

"J¤mfruen)" skrev

> Måske fordu du aldrig har prøvet at have sådan noget på ;)

Nej det har jeg ikke, og kunne heller ikke tænke mig det. Jeg er vildt glad
for de natkjoler jeg har i silke, men de sidder heller ikke tæt til kroppen
på samme måde som undertøj.

> Silkeundertøj er som regel syet, som en lille "undertrøje" og
> skovtrusser - altså løse ting

Okay, så forstår jeg bedre... og det er egentlig bare endnu en grund til at
det ikke er noget for mig. *G* For mig skal undertøj sidde tæt til kroppen.

> En kort silkeunderkjole og nul trusser - er også lækkert *S* under
> pænt tøj hvis man skal i byen *S*

*G* Det tror jeg nu ikke jeg har i sinde at afprøve... mine er til
hjemmebrug

> eneste ulempe er at det skal vaskes i lunkent vand - tænker især
> på trusserne.

Jeps, enig... og det var også et af mine argumenter.

Men disse ulemper gør måske at ikke mange kvinder har ønske om at bruge
silkeundertøj, og derfor er markedet derefter? Blot en hypotese som
forklaring på Poul-Eriks undren.

Venligst Anita

Fra : Per...

Dato : 20-12-02 21:50

In article <3e0369c5$0$2552$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
anita@REMOVEstofanet.dk says...

> Okay, så forstår jeg bedre... og det er egentlig bare endnu en grund til at
> det ikke er noget for mig. *G* For mig skal undertøj sidde tæt til kroppen.

Hep hep! :)

> Men disse ulemper gør måske at ikke mange kvinder har ønske om at bruge
> silkeundertøj, og derfor er markedet derefter? Blot en hypotese som
> forklaring på Poul-Eriks undren.

Er det ikke dyrt? Når jeg hører 'silke' tænker jeg "uha, det lyder dyrt"

Fra : Anita

Dato : 21-12-02 11:09

"Per..." skrev

> Hep hep! :)

> Er det ikke dyrt? Når jeg hører 'silke' tænker jeg "uha, det lyder dyrt"

Tjo, og så alligevel...

Det kommer vel an på, hvad man mener med dyrt. Jeg kender ikke lige priser
på undertøj, men nattøj/kjoler koster mellem 250-600 kr. alt efter om det er
en lille kort stropkjole eller et helt pyjamassæt. (Hvor almindeligt nattøj
måske ligger i prisklassen 150-400 kr) Og man kan sagtens være heldig og
finde noget til nedsat pris nu og da. Men jow, lidt dyrere er det da.

Venligst Anita

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 20-12-02 10:27

<Poul-Erik> skrev i en meddelelse
> jeg er nu ikke for genert til at gå ned at købe undertøjet i en
butik ...( jeg ved ikke om
> der findes en med silke undertøj her i byen aalborg )

Tror de har noget i Darling Cheri i Ålborg storcenter :) - der
ligger også en kanon lækker butik i Nørregade, der sælger
dame"ting" den er jeg selv glad for at handle i - og de HAR
silkeundertøj.

Må da være mere lækkert for hende, om det ikke passer, så at kunne
gå ned og prøve.

> så ..KAN det passe at silke undertøj kun er noget jeg kan læse

Næh - og det er SÅ lækkert at ha på, men kan kun vaskes i
specialsæbe og lunkent vand i hånden*S* hvis man vil passe på det

> Poul Erik

Kærlige hilsner
J¤mfruen)