6510 slukker
Fra : Rene' Godskesen

Dato : 17-12-02 15:06

Hejsa...
Min Nokia 6510 slukker periodisk når jeg skriver en sms...
Skide irriterende fordi jeg så skal starte helt forfra
Min kammi siger at der skal ny software i..
Jeg har version 04.06 og han har lige fået 04.12
TeleDanmark, hvor den er købt, skal have den i 10 arbejdsdage for at
opdatere den....
Er der ingen 'Nokia' værksteder der kan ordne det mens man venter... i
nærheden af Ålborg...
Og hvem skal betale.. den er 8 mdr. gammel....

--
Mvh.

Rene' Godskesen
webmaster@toyotaextreme.dk
www.toyotaextreme.dk

Fra : Ian

Dato : 17-12-02 15:19

"Rene' Godskesen" <godskesen@has.dk> wrote in message
> Er der ingen 'Nokia' værksteder der kan ordne det mens man venter... i
> nærheden af Ålborg...

Min lokale BlueTel gjorde det gratis på under en halv time. Det kræver dog
at de har eget serviceværksted, og det ved jeg ikke om de har i Aalborg, men
check deres hjemmeside http://www.bluetel.dk/
Der er flere firmaer der kan gøre det, men jeg kan ikke lige huske navnene
på andre.

> Og hvem skal betale.. den er 8 mdr. gammel....

Så længe telefonen er så ny, tror jeg ikke du skal betale. Noget med at de
får en slat penge fra Nokia for hver tlf de opdaterer.Du skal blot medbringe
en kvittering/fakture med påtrykt emei-nummer på telefonen.

Mvh Ian

Fra : -mjp-

Dato : 17-12-02 17:11

-klip-
-klip-

Jeg plejer at bruge EMTS, men jeg ved dog ikke om der findes én i Ålborg...

Dette er klippet fra deres visitkort:

"Walk-In Service"
"Vi reparerer din mobiltelefon, mens du venter !"

"Både inden- og udenfor garantien"
"uanset hvor den er købt !"

De opgraderer dog også telefoner

-mjp- Odense..
--
x skiftes ud med - ved besvarelse via mail...

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 17-12-02 23:34

On Tue, 17 Dec 2002 17:11:18 +0100, "-mjp-" <mjpxnospam@hotpop.com>
wrote:

>-klip-
>-klip-
>
>Jeg plejer at bruge EMTS, men jeg ved dog ikke om der findes én i Ålborg...

Der ligger en i Bispensgade i Aalborg på den lige side mellem nr. 10 og
24.

--
Venlig hilsen
Michael Pilgaard, Aalborg

Fra : Dennis Nielsen [9400~

Dato : 17-12-02 22:37

Hej Rene

Der ligger en EMTS i gågaden i Aalborg, lige ved budolfi Plads...

--
Med Venlig Hilsen / Regards

Dennis Nielsen [9400]

Fra : J:G

Dato : 20-12-02 23:54

> [...]
> nærheden af Ålborg...
> Og hvem skal betale.. den er 8 mdr. gammel....

Ude i Aalborg Syd ligger Teledanmark erhverv, de gør det gratis på en times
tid. Så kan du jo tage en tur i Bilka imens
PS: de skal have noget dokumentation for at det er din telefon, udbyder er
de dog ligeglade med.

Mvh.