Glem singleplayer og spil multiplayer på i~
Fra : a

Dato : 17-12-02 14:42

Drop singleplayermode og spil på internettet (multiplayer). Du vil lynhurtig
blive ekstrem begejstret over multiplayerdelen og hurtig glemme alt om
singleplayer. Der er en realtime grafik og meget høj intensitet/hastighed i
spillet. Jeg har nu spillet multiplayer i 6 måneder og kunne ikke drømme om
at spille singleplayerdelen. Wolfenstein er et kanon godt spil (speciel
multiplayerdelen).

Venligst Michael

Fra : Kjeld.L

Dato : 17-12-02 16:25