Battlefield 1942 er ikke så godt!!!
Fra : a

Dato : 17-12-02 14:37

Battlefield har for mig slet ikke budt på intensitet, hastighed, god lyd
eller god realtime grafik som F.eks. WOLFENSTEN gør. Derfor vil jeg gerne
sælge det for 200 kr eller højest bydende. Spillet er kun 1 uge gammelt.
Nogle skriver om at optimere computeren og gøre dit og dat. Men på spillets
pakke anbefales en konfiguration som 98 % af befolkning incl. mig selv
sagtens kan honorere plus meget mere til!!! For mit vedkommende performer
spillet meget dårligt på en pentium 4, 1800 Mhz med 512 mb ram og 64 mb på
grafikkort. 2 MBit internetlinie. Af mange andre indlæg i denne gruppe kan
jeg se at andre også oplever disse problemer og det ovenikøbet måske selv om
de ikke har prøvet Wolfenstein, som er sublim på alle områder: Realtime
flydende grafik og menuer, perfekt lyd. Høj hastighed og meget høj
intensitet i gamet som spilles af op til 62 brugerer per server.

V.h. michael
dsl72661@vip.cybercity.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 17-12-02 15:31

"a" <mal@proinvent.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> flydende grafik og menuer, perfekt lyd. Høj hastighed og meget høj
> intensitet i gamet som spilles af op til 62 brugerer per server.

Er det bare mig, eller er det anden gang du kommer med den smøre? Jeg
tror ikke der er nogen der køber et brugt spil, der afhænger af et
serienummer, for at kunne bruges.

- Martin

Fra : Dopedog

Dato : 17-12-02 16:18

> [...]
>
> Er det bare mig, eller er det anden gang du kommer med den smøre? Jeg
> tror ikke der er nogen der køber et brugt spil, der afhænger af et

Jeg mener nu nærmere det er 3. eller 4. gang !

-Ronnie

Fra : ct

Dato : 17-12-02 23:24

*plonk*plonk*plonk*plonk*plonk*

narhat, bliver du ved? du må sku da have en psykologisk brist et sted.

claus