MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Defragmentering i win 98 SE kan ikke genne~
Fra : Hanne VF

Dato : 17-12-02 09:31

Scandisk kan gennemføres uden problemer og der findes ikke nogen fejl.

Ved defragmentering, stopper det omkring 40% og så står programmet blot
og køre i ring uden, at komme videre.

Computeren der har problemet er installeret på en såkaldt "Compaq bund",
altså genskabelse via en Compaque CD.

Tak for et evt. godt råd.

MVH
Hanne VF

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 17-12-02 09:39

Hanne VF wrote:
> Ved defragmentering, stopper det omkring 40% og så står
> programmet blot og køre i ring uden, at komme videre.

Har du prøvet i fejlsikker tilstand?

Eller køre en fuld overfladescanning i dos forinden?

/Mikael

Fra : Michael Bach

Dato : 17-12-02 11:16

En god ide når man defragmenterer er også at sørge for, at alle programmer
som kører i baggrunden, bliver lukket ned inden du går igang. Så mindsker du
muligheden for fejl og filer som ikke kan flyttes.

--
....::: Michael Bach :::...

www.vorbis.com

Fra : Nakita

Dato : 19-12-02 00:40

Hej Hanne

Prøv at starte din maskine med din startdiskette og skriv scandisk c:

Det er jeg nemlig selv begyndt på og det virker meget bedre, fordi du
kan direkte se, når der er noget der skal rettes eller slettes.

Hilsen Nakita

http://www.kandu.dk/