MS Windows
briani 27239
XP Pro Eller CE ????
Fra : Johnny

Dato : 17-12-02 09:23

Hvad for en er bedst ??? Eller er der forskel ???

Køre pt. fint med Xp pro 2600....

Men tænkte på at installere CE !!!

Fra : Magnus

Dato : 17-12-02 11:02

Johnny wrote:

> Hvad for en er bedst ??? Eller er der forskel ???
>
> Køre pt. fint med Xp pro 2600....
>
> Men tænkte på at installere CE !!!
øhmmm, er CE ikke en windowsversion til håndholdte enheder ?
Det bringer jo spørgsmålet: hvilket hardware skal det køre på ?

--
Magnus Pedersen

Fra : Michael Bach

Dato : 17-12-02 11:14

JO, jeg mener da også at CE er til håndholdte PCer. Jeg tror bare du skal
beholde dit XP for der er ikke meget sjov ved CE på en alm. PC;)

--
....::: Michael Bach :::...
================

www.vorbis.com

Fra : jens

Dato : 17-12-02 11:33

"Michael Bach" <m_bach_f@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> JO, jeg mener da også at CE er til håndholdte PCer. Jeg tror bare du skal
> beholde dit XP for der er ikke meget sjov ved CE på en alm. PC;)

mon ikke der menes ME, hvis og i så fald ville jeg foretrække xpèn

mvh jens

Fra : Michael Bach

Dato : 17-12-02 11:37

Hvis det er ME, så kan man vidst godt sige der er en forskel i forhold til
XP. XP er mere stabilt, kan bedre håndtere større mængder ram, lukker
ordentlig ned hver gang osv osv osv.

--
....::: Michael Bach :::...
================

www.vorbis.com

Fra : Never Winternights

Dato : 17-12-02 16:46

CE = Corperate Edition?
Hvis det, så er de to versioner den samme, bortset fra med CE behøves der
ikke WPA.

Mvh,
NWN

--