Popup vindue i baggrunden
Fra : Christian Poulsen

Dato : 17-12-02 07:51

Jeg har et popup vindue på min site. Når det popper op. Hvordan får jeg
det til at hoppe til baggrunden? Altså lige popups gør inde på Ekstra
Bladets hjemmeside. Jeg har kigget lidt i deres source, men uden hjælp.

http://www.ekstrabladet.dk/

Takker for alt hjælp jeg kan få.

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 17-12-02 09:39

In article <atmhgt$3a5$1@sunsite.dk>, deep@get2net.dk says...
> Jeg har et popup vindue på min site. Når det popper op. Hvordan får jeg
> det til at hoppe til baggrunden?

<url:http://www.htmlgoodies.com/beyond/popunder.html>

Må jeg i den forbindelse anbefale at fjerne browserens knapper, lave
teksten blinkende samt spille en MIDI melodi i baggrunden? Jeg er vis
på det vil hjælpe til med at sikre at læserne ikke vender tilbage.
--
Toke Eskildsen <URL:http://ww.daimi.au.dk/~darkwing/>

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 17-12-02 10:34

Toke Eskildsen wrote:
> [...]
> teksten blinkende samt spille en MIDI melodi i baggrunden? Jeg er vis
> på det vil hjælpe til med at sikre at læserne ikke vender tilbage.

*LOL* - også en måde at sige det på. Godt

mvh

Jesper Brunholm

--
H.C. Andersen-Centret med nyt design: <http://www.andersen.sdu.dk/>
Phønix - dansk folk-musik fra unge musikere - <http://www.phonixfolk.dk/>

Fra : Christian Poulsen

Dato : 17-12-02 10:49

> *LOL* - også en måde at sige det på. Godt

Jeg vil give jer fuldstændig ret. Men det er ikke til mig selv hjemme-
siden. Så selvom jeg har prøvet at argumentere i mod, så vil vedkommende
havde popup på sin siden. Jeg ville blot prøve at gøre den lidt mindre
anonym. Jeg fandt faktisk også selv en løsning. Men siger selvfølgelig
mange tak for det forslag der kom.

http://makeashorterlink.com/?G68022CC2

Fra : Thore

Dato : 17-12-02 11:07

On Tue, 17 Dec 2002 09:39:09 +0100, Toke Eskildsen <dakwing@daimi.au.dk>
wrote:

> [...]
>teksten blinkende samt spille en MIDI melodi i baggrunden? Jeg er vis
>på det vil hjælpe til med at sikre at læserne ikke vender tilbage.

lololol :)
Pop-ups er noget bras, uanset om de kommer "over" eller "under"...
....godt man har "Popup-stopper" installeret...:)

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2700 Bronshoj