Louise hvor er du??
Fra : Birgitte

Dato : 17-12-02 03:42

Hej Louise
Hvor gemmer du dig henne?
Kan ikke forstår du ikke har svaret tilbage på mine mail
Håber da at alt går som det skal, og at det blot er net problemer....

DK. True Trust
Birgitte Stenskjær
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 17-12-02 07:49

> Hej Louise
> Hvor gemmer du dig henne?
> Kan ikke forstår du ikke har svaret tilbage på mine mail
> Håber da at alt går som det skal, og at det blot er net problemer....

Hej Birgitte

Louise har skrevet på www.debatkat.dk at hendes computer var gået i stykker,
så måske har hun ikke adgang til nyhedsgrupper endnu?

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Birgitte

Dato : 17-12-02 11:04

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
stykker,
> så måske har hun ikke adgang til nyhedsgrupper endnu?

Hej Grit
Tusind tak fordi du beroligede mig
Jeg har nemlig skrevet til Louise et par gange, og har ikke fået retursvar.
Blev bare så urolig.
Missehilsner med tak for hjælpen.
Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 18-12-02 21:01

Hej Birgitte!
Vores computer har været i stykker, og vi har simpelthen haft så travlt
med vores gamle lejlighed der skulle males og gøres i stand, så jeg er
ved at drukne i mails nu!

Gonzo har det bare så godt Han er en værre puttegris. Han ligger tit
på skødet på de mest underlige måder for at blive nusset eller blot for
at sove......og hold kæft hvor kan han snorke *G*
Han går godt i spænd med de 3 andre. Det er dejligt Og langt om
længe har han lært ordet "Ned". Det kender han vidst ikke hvor han
kommer fra *G* I starten var han slem til at hoppe op på køkkenbordet og
spise og sofabord, og når vi sagde noget til han ignorerede han os
fuldstændig. Nu ved han godt, at når vi siger "ned", så skal han gå ned

Igår fik han sin far til at hænge en lang snor i loftet, og mens Jakob
stod og baksede med den, blev han ved med at hoppe op for at få fat i
den. Så Jakob rullede den sammen, så han ik kunne nå den. Hvad tror du
så han gør???!! Så hopper han direkte op og planter alle 4 sømposer i
maven på Jakob *G* DET så sjovt ud Resten af aftenen stod Gonzo for
underholdningen med hans snor i loftet

Knus og spin fra Louise & Gonzo
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Med venlig hilsen
Louise Viborg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Birgitte

Dato : 19-12-02 00:28

Hej Louise
Ihh hvor var det dejligt at høre fra dig igen
Jeg var så urolig for om der skulle være sket noget.....
Tjaaa,- jeg advarrede Jer om Gonzo's dårlige vaner *S* Han havde tillagt sig
et par stykker af slagsen *GG*
Det med bordene, har jeg selv kæmpet med, han ligesom havde propper i ørene,
knne slet ikke høre *GG*
Han elskede at ligge i vindueskarmen imens jeg lavde mad,- så var han jo
ikke så lang fra at kunne sjæle sig en lille godbid
Journey er endelig kommet ind for at blive inde, han er bare noget af det
sødeste, han er blevet som en lille killing igen, og han er så sød ved de
små, han tillader endda at de prøver at få sig en hyggetår, der ligger han
bare og lader dem patte *S*
Jeg ved, at Gonzo har arvet en blanding af både Journey og Kim's
temperament, jeg er sikker på, at I vil få masser af hyggelige stunder
sammen med ham
Thihi, kan lige se Jacob for mig, stå der med en kat hængende på maven *G*
Håber at I er ved at få styr på huset

Missetanker fra
DK. True Trust
Birgitte Stenskjær
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk

Fra : Kate

Dato : 19-12-02 17:47

Louise Viborg <shunozahraKATTE@BAKKErodsen.dk> wrote in

> Så hopper han direkte op og planter alle 4 sømposer i
> maven på Jakob *G* DET så sjovt ud

Avs, stakkels Jakob, det må godt nok ha' gjort ondt.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Louise Viborg

Dato : 19-12-02 19:43

> Hej Louise
> Ihh hvor var det dejligt at høre fra dig igen

L: I lige måde Og tak for de dejlige billeder af Journey

> Jeg var så urolig for om der skulle være sket noget.....

L: Nej Desværre er min bedste kollega lige død, så jeg er lidt ked
Hun skal bisættes på lørdag, så går det nok bedre derefter, håber jeg.

> Tjaaa,- jeg advarrede Jer om Gonzo's dårlige vaner *S* Han havde tillagt sig
> et par stykker af slagsen *GG*

L: Ja jaaaaa

> Det med bordene, har jeg selv kæmpet med, han ligesom havde propper i ørene,
> knne slet ikke høre *GG*

L: Jo tak! Men de propper er pillet ud nu

> Han elskede at ligge i vindueskarmen imens jeg lavde mad,- så var han jo
> ikke så lang fra at kunne sjæle sig en lille godbid

L: Hehe

> [...]
> små, han tillader endda at de prøver at få sig en hyggetår, der ligger han

L: Ååårrh, hvor dejligt

> Jeg ved, at Gonzo har arvet en blanding af både Journey og Kim's
> temperament, jeg er sikker på, at I vil få masser af hyggelige stunder
> sammen med ham

L: Det har vi bestemt allerede Journeys temperament skinner så meget
igennem! Om aftenen ligger han helst på skødet af en af os og nusser,
eller hvis der er optaget, så har han sin egen vindueskarm lige over
sofaen hvor han elsker at ligge.

> Thihi, kan lige se Jacob for mig, stå der med en kat hængende på maven *G*

L: Ja, det var også sjovt *G*

> Håber at I er ved at få styr på huset

L: Det hjælper på det Nu begynder vi ihvert fald at have mere tid
herhjemme