A7N8X & Xaser II 6000 USB/Fire. front tils~
Fra : Søren Ladegaard

Dato : 17-12-02 00:29

Hejsa.

Jeg er ved at samle det vildeste system for en vild mand med
nærmest uendeligt dough.
Jeg er stødt på det problem at jeg skal mont. kablet fra USB/Firewire
front tilslutningerne til Asus A7N8X bundkortet, og der er ikke nogen
tilslutning som sådan.(Dvs. det er der men tilslutningerne heder ikke det
samme).

Kablerne fra front hedder følgende :

VCC1, VCC2, GND1, GND2, DATA-1, DATA+1, DATA-2, DATA+2, SHIELD

Tilslutningerne på de 2 IEEE-1394 Headers hedder følgende :

GROUND, GROUND, TPA2+, TPA2-, TPB2+, TPB2-, GROUND, +12V

Håber der er nogen af jer hjerner der kan hjælpe med dette, eller evt.
kender en anden løsning.

--

Søren Ladegaard
s.ladegaard@pc.dk

Fra : PC LAND

Dato : 17-12-02 17:02

det er usb kablet du har fat i der.....firewire kablet er monteret med stik
og ført ud bagpå kabinetet...

Arberg
Arberg@pc-land.dk

Fra : Søren Ladegaard

Dato : 17-12-02 22:03

Tak, du har ret.
Men så står jeg med det næste problem.
Der er kun 1 USB tilslutning på bundkortet, og jeg skal min. bruge 2 helst
3.
Kan jeg lave nogle, eller kan jeg købe et PCI kort med int. tilslutninger ?