The replacement killers (Ingen spoiler)
Fra : zcully

Dato : 16-12-02 23:48

Så lige at den kommer på TV3 imorgen.
Har hørt lidt om den og overvejer da at se den, men er den god?

/Zcully

Fra : Kevin

Dato : 17-12-02 00:57

> Har hørt lidt om den og overvejer da at se den, men er den god?

Den er helt OK efter min mening, især Mia Sorvino spiller sin rolle godt.
Filmen har et fedt techno-intro, så fyr op for volumen i starten
Enjoy!
--

Hilsen Kevin

" Dén som ikke henføres over universets storhed, har ingen sjæl"
- Einstein

Fra : Martin Kristensen

Dato : 17-12-02 22:24

"Kevin" <No@Maill.dk> wrote in message

> Den er helt OK efter min mening, især Mia Sorvino spiller sin rolle godt.
> Filmen har et fedt techno-intro, så fyr op for volumen i starten

Er det ikke Crystal Method?

/Martin

Fra : Martin Moeller

Dato : 17-12-02 23:14

Martin Kristensen wrote:

> Er det ikke Crystal Method?

Jo, med 'Keep Hope Alive'.

--
Mvh. Martin Møller
"Ingen har nogensinde stillet spørgsmålstegn ved det faktum, at alle kvinder

Fra : René Jensen

Dato : 17-12-02 02:56

zcully wrote:
> Så lige at den kommer på TV3 imorgen.
> Har hørt lidt om den og overvejer da at se den, men er den god?

Hvis du kan lide John Woo's film, så er jeg ganske sikker på at du vil
kunne lide Replacement Killers, som har Chow-Yun Fat og Mira Sorvino i
hovedrollerne. Dog har John Woo kun produceret filmen, men Antoine Fuqua
har gjort et hæderligt stykke arbejde ved at instruere filmen, som bærer
præg af den fortælle-stil/-teknik, som benyttes af John Woo i hans
tidligere Hong-Kong film.

Med venlig hilsen,
René Jensen