MS Windows
briani 27239
Inst. Win98 uden diskettedrev.
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 16-12-02 23:19

Er det på nogen måde muligt at installere Win98 uden at have et
diskettedrev?

Fra : Michael Bach

Dato : 16-12-02 23:55

Jeg har aldrig prøvet det for normalt har en comp. da et diskettedrev, men
du kan lave en boot-cdrom og sætte din bios til at boote fra cdrommen. Sådan
en fætter laver du i nero eller easy cd creator! Du skal selvfølgelig bruger
bootfiler fra en bootdiskette som bl.a. kan hentes på www.bootdisk.com!

Skriv endelig igen hvis du skal have mere hjælp!

--
....::: Michael Bach :::...
================

www.vorbis.com

Fra : Thomas

Dato : 17-12-02 12:59

"Michael Bach" <m_bach_f@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bootfiler fra en bootdiskette som bl.a. kan hentes på www.bootdisk.com!
>
> Skriv endelig igen hvis du skal have mere hjælp!
Detkan man på nogel bundkort.

jeg har et Soltek Mobo, og hvis jeg smider en Win98 install cd i, booter den
til cd'en selvom der ikke er bootfunktion på cd'en.

faktisk ret smart.

venligst

Thomas

Fra : Henning

Dato : 17-12-02 17:34

On Mon, 16 Dec 2002 23:19:09 +0100, "Jógvan Lindenskov"
<quadro_jog@hotmail.com> wrote:

>Er det på nogen måde muligt at installere Win98 uden at have et

Er det overhovedet nødvendigt at have diskettedrev for at installere
Win98? Du booter op på cd'en, og kører bare derud af

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 17-12-02 23:38

"Henning" <newsmail@mailme.dk> wrote in message

> Er det overhovedet nødvendigt at have diskettedrev for at installere
> Win98? Du booter op på cd'en, og kører bare derud af

Cd'en er ikke bootable.

Fra : Carsten Holck

Dato : 19-12-02 16:37

Jógvan Lindenskov wrote:
> "Henning" <newsmail@mailme.dk> wrote in message

> Cd'en er ikke bootable.
så er det enten ikke en original - jeg har lige prøvet på en af mine win98
cd de booter fint

Fra : jens

Dato : 21-12-02 09:58

"Carsten Holck" <cholck@malling.com> skrev i en meddelelse

> så er det enten ikke en original - jeg har lige prøvet på en af mine win98
> cd de booter fint

det kan være en original "opgradering til w98"