/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
3510 gik ud
Fra : Mich@el Christensen


Dato : 16-12-02 23:07

Hej NG

Jeg sad med et datakabel i min 3510, og med logomanager. Jeg skulle til at
uploade en billedbesked til telefonen, så gik telf. ud. Men nu er det bare.
Jeg kan overhovedet ikke tænde telefonen, har prøvet rigtig mange gange.
Hvad skal jeg gøre? KAn man gøre noget med et datakabel, eller hva??

MVH

en desperat
Michael



 
 
Ian (16-12-2002)
Kommentar
Fra : Ian


Dato : 16-12-02 23:30


"Mich@el Christensen" <michaelmc@stofanet.dk> wrote in message
news:3dfe4e8b$0$24692
> Hej NG

Hej Michael

> Jeg sad med et datakabel i min 3510, og med logomanager. Jeg skulle til at
> uploade en billedbesked til telefonen, så gik telf. ud. Men nu er det
bare.
> Jeg kan overhovedet ikke tænde telefonen, har prøvet rigtig mange gange.

Har prøvet nøjagtig det samme med en 3510 og Logomanger. Jeg tror nok jeg
dengang fik indkredset fejlen til at jeg havde brugt en ældre version af LM
som tillod at forsøge at sende et animeret logo (3330) til telefonen, selvom
denne ikke undestøtter det. På den nyeste udgave kan man heldigvis ikke få
lov til det. I hvert fald gik den i sort og ville ikke en skid. Jeg kunne
lige få ladeindikatoren frem når jeg satte den til ladning, men det var også
alt.
Det kostede mig et besøg hos BlueTel, hvor de fortalte, at jeg havde fået
slettet alt i den, så deres udstyr ikke engang kunne læse hvad model det var
den havde fat i (det var ca hvad teknikeren sagde).

> Hvad skal jeg gøre? KAn man gøre noget med et datakabel, eller hva??

Du kan intet gøre med et datakabel. Jeg vil anbefale et besøg på et
serviceværksted. Du siger bare, at den er gået i sort og du gerne vil have
opdateret softwaren eller lagt nyt i, hvis det er nødvendigt. Det koster dig
ingenting, da din tlf formodentlig er temmelig ny?
Held og lykke med det.

Mvh Ian



Mich@el Christensen (17-12-2002)
Kommentar
Fra : Mich@el Christensen


Dato : 17-12-02 16:09

Først tak for svaret.
Var lige nede ved Bluetel. Har godt nok ikke købt telefonen der, men de var
så flinke alligevel at hjælpe. 2 timer senere, var min telefon blevet renset
og havde fået en software opdatering. Det kostede mig ikke en rød reje.
DET KALDER JEG SERVICE

MVH
Michael

> Du kan intet gøre med et datakabel. Jeg vil anbefale et besøg på et
> serviceværksted. Du siger bare, at den er gået i sort og du gerne vil have
> opdateret softwaren eller lagt nyt i, hvis det er nødvendigt. Det koster
dig
> ingenting, da din tlf formodentlig er temmelig ny?
> Held og lykke med det.
>
> Mvh Ian
>
>



Ian (17-12-2002)
Kommentar
Fra : Ian


Dato : 17-12-02 17:44


"Mich@el Christensen" <michaelmc@stofanet.dk> wrote in message
news:3dff3df5$0$2575
> Det kostede mig ikke en rød reje.
> DET KALDER JEG SERVICE

Jeg er også godt tilfreds med min lokale filial. Der er en enkelt her i
gruppen, som har brokket sig noget over dem, men det var vist bare en
bestemt afdeling den var gal med.
Dog skal det nævnes, at de får en klat penge af Nokia for hver gang de
opdaterer en telefon, så det er ikke bare fordi de er flinke, at de gør det
gratis

Mvh Ian



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177513
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408601
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste