Foto
IBM760 5420
Teil 3020
DX4900 Zoom
Fra : Jan Larsen

Dato : 16-12-02 23:04

Er der nogen der har DX4900 Zoom eller kender aktuelle tilbud på et sådant
et ?? Er det et af de bedste til prisen ?
Omkring 3700 på edbpriser.

Fra : HSC

Dato : 17-12-02 16:07

Jeg har et DX4900 - som jeg har vundet i en salgskonkurrence - det er et
sejt kamera, nemt at bruge, og tager nogle kanon gode billeder.
Desværre vil jeg gerne have et lidt mere prof kamera, f.eks. Olympus E-10 -
et par prisklasser højere.

Hvis du er interesseret, kan vi måske lave en handel ? - Kameraet er 100%
iorden, og kan leveres med batterilader og 4 batterier. Samt al tilbehør.
til ... f.eks. 3300,- ? Inkl. PP