Email til orange
Fra : rakri

Dato : 16-12-02 22:37

Hvordan sender man email via sms til mobiler med orangeabonnement?

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Jensen

Dato : 16-12-02 23:28

(abcdefgh@sms.orange.dk)
Det har de desværre pillet ned. Det tjente de jo ingen penge på :)

Thomas

Fra : Oliver C.

Dato : 19-12-02 14:51

"Thomas Jensen" <tkjSSLLEETT@tdc-broadband.dk> wrote in message news:<3dfe537d$0$71656$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> (abcdefgh@sms.orange.dk)
> Det har de desværre pillet ned. Det tjente de jo ingen penge på :)
>
> Thomas

Men, de burde stadigvæk have den service at man kan sende en e-mail
til en telefon. Om ikke andet kunne man registrere bestemte
e-mailadresser man kunne sende fra, og så lade modtageren betale eller
registrere afsenderne og lade dem betale, eller lign.

I øvrigt kan man jo stadig sende gratis sms'er på coolsms.dk.

Mvh
Oliver

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 16-12-02 23:22

"rakri" <rakri.news@kandu.dk> wrote in message
> Hvordan sender man email via sms til mobiler med orangeabonnement?

Sidste jeg prøvede var det xxxxxxxx@sms.orange.dk men - svjh - har Orange
lukket for email via SMS.

--
Chris
: )

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 17-12-02 13:02

"rakri" <rakri.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan sender man email via sms til mobiler med orangeabonnement?

Det var sku i gamle dage, du..... ;)

/ Jonas...

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 17-12-02 23:41

Hej

>"rakri" <rakri.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

>Det var sku i gamle dage, du..... ;)

Ja, det var dét, men det kan nu stadig lade sig gøre, omend det er lidt
mere besværligt end tidligere.

Gå ind på www.myorange.dk, eller måske nemmere, den gamle adresse:
www.besked.dk så kommer der en forklaring på hvordan den sag klares.

Kort fortalt opretter man en web baseret email konto hos Orange (gratis)
og til den sender man sine mail, som derfra fremsendes til telefonen, og
det virker ganske glimrende, omend de på det seneste er begyndt at sende
en masse overflødig tekst med ud, iøvrigt er det ikke blot til Orange
telefoner man kan sende email via dette system, den fungerer til alle
telefoner, selv benytter jeg det til Telmore telefoner uden problemer.

--
M.v.h. Ole®