Bladet Mobil....så tog de sig sammen
Fra : J. S.

Dato : 05-03-01 23:27

Hej NG,

jeg sidder her med det sidste nye "Mobil" (nr. 2.2001) og det var lige ved
og næsten at jeg ikke købte det. Jeg læse de mange utilfredse indlæg her i
gruppen om det sidste Mobil, og jeg havde selv samme (dårlige) oplevelse.

MEN - nu kom der andre boller på suppen.

Med dette nummer viser Mobil at de mener det alvorligt. Interessant, serøst
og velskrevet...og uden de gamle halvsvenske stavefejl.

Godt gået Mobil - bliv endelig ved i samme stil.

/J.S.

Fra : Christian F

Dato : 06-03-01 08:51

Øhh, du er da vist heller ikke helt fejlfri!!!!
"serøst"
Jeg "læse" de mange......

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-03-01 08:53

"Christian F" <webspam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Øhh, du er da vist heller ikke helt fejlfri!!!!
> "serøst"
> Jeg "læse" de mange......

OG er det ikke tilladt at lave tyrk fejl?
Dette er jo ikke et blad, som du betaler mange penge for...
OG du er da vist helle ikke fejlfri!
Citer venligst_under_det du kommentere.

--
Mvh. Morten Fruergaard, som har disse 2 biler til salg. Tlf.: 21230025
Fiat Uno 70 SXie, '90, grå, 100T km, el-ruder, c-lås, tågelygter, sænket

Fra : Dr. Ralph

Dato : 07-03-01 01:29

On Mon, 5 Mar 2001 23:27:07 +0100, "J. S." <nothing@nothing.com>
wrote:

> [...]
>og velskrevet...og uden de gamle halvsvenske stavefejl.
>
>Godt gået Mobil - bliv endelig ved i samme stil.

Korrekt, de har forbedret sig meget fra 1. udgave - der nærmest var
KATASTROFAL DÅRLIG.
Et sådant blad er rettet mod nørder, og mobilnørder vil øjeblikkelig
bemærke så åbentlyse fejl, som der var i de 2 første numre.......

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@remove.mail.com
Please remove "remove." before mailing me.