MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows 2000 Start problemer.
Fra : MT Gr00b

Dato : 16-12-02 22:24

Hej,

Jeg har fået et møg-irriterende problem.

Når jeg starter min Windows 2000 op - får jeg nu ikke mere
logon-boksen, en cursor og maskinen reagerer ikke på Ctrl-Alt-Delete.
Jeg får bare den blå baggrund - uden at kunne gøre noget.

Det samme er tilfældet i Failsafe Mode - blot med en grøn baggrund,
som den eneste forskel.

Jeg installerede tidligere i dag nogle sikkerhedsupdates - til IE
blandt andre. Som sædvanlig når windows update fortæller mig der er
nye opdateringer downloadet. Efter den update har maskinen slukket og
tændt én gang, hvor det hele fungerede. Men efter en genstart - har
jeg nu dette problem.

Maskinen er en Compaq Presario 1200XL-109 (Bærbar).

Jeg har læst på om andre med lign. problem - men ikke en løsning. Har
ikke været i stand til at finde info på MSKB.

Hvor ville jeg blive taknemmelig og glad for et hint - der kunne
hjælpe mig med at få gang i min maskine igen.

Vh, MT

Fra : jens

Dato : 21-12-02 10:04

"MT Gr00b" <t@t.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor ville jeg blive taknemmelig og glad for et hint - der kunne
> hjælpe mig med at få gang i min maskine igen.

kan du komme ind i w2k så slå automatisk reboot fra, den driller sommetider
lidt.
hvis ikke så prop skiven i og reparer din installation.
du skal bare holde en tast nede så starer den fr cdèn, og der får du en
valgmulighed der hedder "reparer en w2k installation"

det er sikkert ikke uden grund den Internet Explode hi hi

mvh jens