Kokosnød - kogning af....
Fra : Andreas Jensen

Dato : 16-12-02 20:52

Hey all you happy dancers !

Jf. tråd vedr. kogning af kokosnød så forlanger sønniken (12 år og stædig
som ind i Pedersen...) nu en hule til Apistogrammaerne. Fint nok med det.

Men....

Nu har han udhulet nødden - slebet den fin og glat og kogt den 6 (seks, six,
sieben) gange og vandet bliver stadigvæk brunt. Og dét vil jeg ikke have ned
i mit fine akvarium.

Så hvad gør man for at undgå, at nødden farver vandet (i akvariet altså) ?

Med venlig hilsen
Andreas Jensen

Fra : Fly Christensen

Dato : 16-12-02 21:27

On Mon, 16 Dec 2002 20:51:42 +0100, "Andreas Jensen"
<ccc2500_TO_BE_REMOVED@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>
>Men....
>
>Nu har han udhulet nødden - slebet den fin og glat og kogt den 6 (seks, six,

Hvor mange gange? 6 eller 7?

og vandet bliver stadigvæk brunt. Og dét vil jeg ikke have ned
>i mit fine akvarium.
>
>Så hvad gør man for at undgå, at nødden farver vandet (i akvariet altså) ?

Propper den i akvariet som den er. Den farver ikke nok den kommer i
lunkent vand.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Jan Bøgh

Dato : 17-12-02 16:24

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> wrote in message

> [...]
?

Kyl den i en spand med vand og lad den ligger der et par uger. Så er det
overstået.

vh
Jan