Sjovt Nokia 3310 problem
Fra : elvis \(at sunsite\)

Dato : 16-12-02 20:12

Hej

Kender nogen af jer et problem, jeg har oplevet på lillebrors Nokia 3310 :

Når jeg vil tænde den ved at holde Tænd knappen nede, tænder den et kort
øjeblik og slukker så igen.

Hvad kan der være galt ?

mvh elvis

Fra : Jean Sittrup Christe~

Dato : 16-12-02 20:29

En, der kalder sig Elvis skrev:
> [...]
>
> Når jeg vil tænde den ved at holde Tænd knappen nede, tænder den et kort

1. Batteriet er løbet tør for strøm

2. Batteriet er defekt

Nogle, der har andre muligheder?

Mvh Jean

--
Vil du vinde rejser, dyre mobiltelefoner, tjene penge...,
så prøv Wanna-save.com! (dansk side)

Fra : elvis \(at sunsite\)

Dato : 16-12-02 20:35

Hej

Efter jeg skiftede batteri, vil den gerne tænde. Men den står bare med
skærmen fyldt op af sorte punkter. Ligesom når man først tænder den.

Jeg tror det andet batteri er defekt, da den får en anden Nokia 3310 til at
opføre sig som den nedenstående.

mvh elvis

Fra : elvis \(at sunsite\)

Dato : 16-12-02 21:03

Jeg har fundet et display inde på www.mobiludstyr.dk. Men er det kun selve
display'et, eller også plastic rammen man får med der ?

Jeg ville være glad for al den hjælp jeg kunne få !
mvh elvis