hover effekt i css
Fra : Martin Helbo

Dato : 16-12-02 18:21

Hej
Jeg har en css fil hvor jeg har lavet følgende:
a.dvd:hover {
font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: 10pt;
color: #666666;
text-decoration: underline;
}
På den måde ændrer linket sig når musen ruller over, men problemet er, at
linket er markeret med blåt, og det skal det ikke være, hvordan får jeg der
ind i CSS'en?

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-12-02 18:45

"Martin Helbo" <helbo@NOSPAMthedude.dk> skrev :

>På den måde ændrer linket sig når musen ruller over, men problemet er, at
>linket er markeret med blåt, og det skal det ikke være, hvordan får jeg der
>ind i CSS'en?

Se tråden fra i går, der starter med