SPV hovedtelefoner
Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 16-12-02 18:00

Er der nogen der ved om der er et sted man kan køb nye hovedtelefoner med
micro-stik (1,8mm Ø?) til Orange SPV? Dem der kom med telefonen er
simpelthen noget forfærdeligt lort. Eller er der nogen der ved hvor man kan
få de dér skumsimser til alm. Walkman 'fones?

På forhånd tak for hjælpen

--
Chris
: )

Fra : GiWeo

Dato : 17-12-02 18:51

Hesja

>Eller er der nogen der ved hvor man kan
>få de dér skumsimser til alm. Walkman 'fones?

De kan da købes i en hver radio/tv forretning

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links Politiscanner og PMR-446 walkie på
http://www.lars-engelhardt.dk
Lad os snakke på MSN: giweo@hotmail.com
ICQ: 4835755

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 17-12-02 20:45

"GiWeo" <giweo@hotmail.com> wrote in message
> De kan da købes i en hver radio/tv forretning

Nej, det kan de fanme ik' - tro mig :-/

Brugt hele eftermiddagen med at lede efter dem, Fona, Fredgaard, Merlin,
Orange, BlueTel o.s.v. - de har dem ikke; de har hellere ikke nogen
ordentlig 'fones der passer til 2,5mm micro-stikket på SPV'en.

--
Chris
: |

Fra : JMo.

Dato : 17-12-02 21:49

"Chris b.a.r.f." <fwangerprince@hotmail.com> wrote in

> Brugt hele eftermiddagen med at lede efter dem, Fona, Fredgaard, Merlin,
> Orange, BlueTel o.s.v. - de har dem ikke; de har hellere ikke nogen

Mýstisk.. Mener da at Rudolph Schmidt har skumgummi-fiduser i deres
sortiment, så Fona og Fredgaard burde kunne få fat på dem.

Merlin er jo lige skiftet til Hama, men mon ikke de også kan klare det??

Orange og Bluetel er nok mindre sandsynlige bud..

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 17-12-02 22:51

"JMo." <ns_sf008@mohr.cx> wrote in message
> Mýstisk.. Mener da at Rudolph Schmidt har skumgummi-fiduser i deres
> sortiment, så Fona og Fredgaard burde kunne få fat på dem.

Det mente jeg også; men - ihvertfald på Frederiksberg - lykkedes det ikke;
salgsassistenterne trak bare i skuldrene...men jeg prøver Hi-Fi Klubben i
morgen, det kunne være de kan hjælpe. Ellers kan jeg nøjes med en 2,5 ->
3,5mm Ø adaptør (hellere ikke til at få fat i hos Fona & co.) - så kan jeg
bare købe nogle ordentlige 'foner

> Orange og Bluetel er nok mindre sandsynlige bud..

Enig, jeg er bare desperat nu : )

--
Chris
: )

Fra : JMo.

Dato : 17-12-02 23:09

> Klubben i morgen, det kunne være de kan hjælpe. Ellers kan jeg nøjes
> med en 2,5 -> 3,5mm Ø adaptør (hellere ikke til at få fat i hos Fona &
> co.) - så kan jeg bare købe nogle ordentlige 'foner

Hvis du vifter dem om næsen med et par Rudolph-varenumre, og samtidig gider
betale deres ekspeditionsgebyr hos Rudolph, kan det være de orker.

Lidt hurtig sakseri fra RS' hjemmeside:

303342 Adapter Jack 3,5mm hun/2,5mm han stereo
303343 Adapter Jack 2,5mm hun/3,5mm han stereo

- det må være den øverste du skal bruge, ikk?

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 18-12-02 07:55

> [...]
>
> 303342 Adapter Jack 3,5mm hun/2,5mm han stereo
> 303343 Adapter Jack 2,5mm hun/3,5mm han stereo
>
> - det må være den øverste du skal bruge, ikk?

Nice one, mange tak

Jeg prøver så igen i morgen....

--
Chris
: )

Fra : GiWeo

Dato : 18-12-02 10:33

Hejsa

>Brugt hele eftermiddagen med at lede efter dem, Fona, Fredgaard, Merlin,
>Orange, BlueTel o.s.v. - de har dem ikke; de har hellere ikke nogen
>ordentlig 'fones der passer til 2,5mm micro-stikket på SPV'en.

Jeg er selv i Merlin og kan da med lethed sælge dig 6 stk for 59,95.

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 18-12-02 16:35

> Jeg er selv i Merlin og kan da med lethed sælge dig 6 stk for 59,95.

Jeg spurgte en gruppe på 3 medarbejdere hos Merlin (Frb. Centeret) - de
sagde at de har dem ikke.....kan jeg måske får dem til at bestille dem hjem?

--
Chris
: )

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 18-12-02 21:30

"Chris b.a.r.f." <fwangerprince@hotmail.com> wrote in message
> [...]
kan
> få de dér skumsimser til alm. Walkman 'fones?

Heh, fik endelig fat i en adaptør fra www.thansen.dk - jeg siger tak for
hjælpen, folks

--
Chris