MS Windows
briani 27239
front spørgsmål
Fra : sjakalen

Dato : 16-12-02 17:43

Hej .
Hvis dine billeder ikke ligger i den mappe som du oploader fra kan du få
problemer ( de skal ligger der som originale altså ikke som kopier ) og hvis
navnet på billederne indeholder æ-ø-å får du også problemer.
Dette var bare nogle forslag til din hjælp.

--
Hilsen
Søren Jensen

Fra : Madsen

Dato : 16-12-02 18:19

sjakalen skrev:

> Dette var bare nogle forslag til din hjælp.

Og må man så tillade sig at spørge hvem det er du hjælper?

Madsen.

Fra : sjakalen

Dato : 16-12-02 18:22

jeg er ny så den komme også her men hvis du kigger lidt længer oppe på
listen står det noget om frontpage

Fra : Madsen

Dato : 16-12-02 19:23

sjakalen skrev:

> jeg er ny så den komme også her men hvis du kigger lidt længer
> oppe på listen står det noget om frontpage

Nå ok. Nu er det ikke sikkert at det er længere oppe i alle
newsreadere. Det kommer helt an på hvordan folk vælger at sortere
indlæg i nyhedsgrupperne. I mit tilfælde er det længere nede.

Hvis du er ny, så kan jeg anbefale dig at kigge følgende side:
<http://www.usenet.dk/> Her står stort set alt hvad du har behov
for at vide for at komme godt i gang med usenettet.

God fornøjelse. :)

Madsen.