MS Windows
briani 27239
Frontpage spørgsmål
Fra : Lars Bilet Petersen

Dato : 16-12-02 16:34

Hej NG.

Jeg har været ved at flytte min hjemmeside over i frontpage og så oploade
den på nu, men nu har jeg fået det problem, at billederne ikke kommer med,
der er kun vist en stor tom frikant hvor de skulle have været.

Du kan evt. gå ind på siden www.bilet-petersen.dk så kan du se hvad der er
galt.

Det hele ser ud som det skal inden det bliver oploadet, men når jeg går ind
på siden nu, er de som beskrevet.

Jeg har overvejet om det evt. kunne være mit FTP-program (FTP Explore) som
ikke er god nok, at jeg har dette program, er fordi det er freeware og nem
at gå til.

Jeg håber, at der er nogle som kan hjælpe mig.

På forhånd tak.
Lars Bilet

--
lars.NOSPAM@bilet-petersen.dk www.biletklanen.dk
xxx@bilet-petersen.dk www.formel1-race.dk

www.love.jubii.dk

Fra : sjakalen

Dato : 16-12-02 17:39

Hej .
Hvis dine billeder ikke ligger i den mappe som du oploader fra kan du få
problemer ( de skal ligger der som originale altså ikke som kopier ) og hvis
navnet på billederne indeholder æ-ø-å får du også problemer.
Dette var bare nogle forslag til din hjælp.

Hilsen Sjakalen